![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Een gedacht: zou het niet kunnen dat JMB één wagen inzet voor Macari-Aucott-Waaijenberg-Kutemann en een tweede wagen voor een 'iets' snellere bemanning?
En volgens de geruchten komt er een Belg op de Playteam Maserati nr11... Last edited by Grig-O; 29-06-2007 at 17:33. |
|
||||
|
||||
Quote:
Volgens de officiele website van Phillipp Peter maakt hij deze week bekend voor wie hij gaat rijden. Hij heeft keuze uit 2 teams. PSI en ??? |
|
||||
|
||||
Liever een Porsche.
![]()
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Neh, daar hebben ze een last aan boord genaamd Leo Machitsky.
![]() De arme man is na 2 volle dagen testen (op het privé afgehuurde Silverstone) nog steeds niet op snelheid.
|
||||
|
||||
de 3de coureur op de Tech9 Porsche wordt Sascha Maassen. Bron is Sean Edwards op de ten-tenths forum.
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Mijn bron is Sean Edwards op msn.
![]() 100% zekerheid is er trouwens nog niet, ze hebben hem verteld dat het Maassen zou zijn, maar de bevestiging is er (tot nu toe) nog niet denk ik.
|
||||
|
||||
Volgens het Engelse magazine 'Autosport' is Frank Biela in onderhandeling met Reiter voor Spa...
|
|
||||
|
||||
Wellicht twee (Zakspeed)-Saleens en 1 Viper voor GS tijdens de 24 uur:
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Wow! Ik moet zeggen dat dit veld kwalitatief zeer sterk aan het worden is (zonder al te voorbarig te zijn)
|
||||
|
||||
Gedachte: Het zou leuk zijn dat Marc Goossens er op kwam samen met Sascha Bert en Montermini. En ik denk dat Phillipp Peter dan kan kiezen tussen PSI en GS.
|
|
||||
|
||||
Sean Edwards zal maandag niet aanwezig zijn in Spa. Tech 9 zal wel aanwezig zijn met Machitsky, Maassen & Cocker.
|
|