|
|
||||
|
||||
hobby link japan
Heeft er iemand ervaring met kopen van kits bij HLJ?
Is het een snelle levering en hoe gebeurt de betaling? Eventuele douanekosten? |
|
||||
|
||||
Super service! Als ze alles op voorraad hebben versturen ze het redelijk snel. Betaling kan met credit-card, maar ook via PayPal. Ik heb 1 keer gehad dat ze de verkeerde decal-sheet verstuurd hadden; de volgende dag verstuurden ze alsnog de correcte. De verkeerde mocht ik houden.
O ja, douanekosten heb ik nog nooit betaald, maar ik geloof niet dat HLJ daar invloed op heeft. Het is meer pech als de douane je pakketje eruit haalt....
|
||||
|
||||
OK bedankt Tim
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
||||
|
||||
Hou er rekening mee dat als je bij HLJ besteld vanuit België - tenminste het oostelijk gedeelte van het land rechts van de lijn Antwerpen-Brussel - de kans zeer groot is dat je colly eruit getild zal worden.
Algemene ervaring die we al met meerdere gehad hebben hier, is dat wanneer je particulier besteld (via ebay bijv.) er geen enkel probleem is, maar van zodra je besteld via een winkel, het altijd prijs is. Alhoewel ook het gewicht en de omvang van de colly een rol zullen spelen. Dus als je enkele decals sheets en wat PE besteld, zal de kans van eruit getild te worden, wellicht ook kleiner zijn. Voor de rest is HLJ zeer correct, heb er al boeken enz ook besteld. |
|
||||
|
||||
Bedankt voor de info
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|