![]() |
|
|
||||
|
||||
Belcar: Francorchampagne 28, 29, 30 september .....de aanloop
Normaal is er wel een nieuwsfeit om een dergelijke thread te openen. Nu niet, tis sowieso al tijden akelig rustig in de lage landen m.b.t. echt autosportnieuws. Niks om eens met elkaar online in de haren te vliegen, begint saai te worden.
Met vriendelijke groet, Een werkloze oproerkraaier ![]() PS: Het is wel weer gratis: http://prcgroup.cybernet.be/doc/Invi...rchampagne.pdf Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Iemand iets gehoord ofdat Chad Racing terug aanwezig is?
Mvg... |
|
||||
|
||||
Quote:
GPR zou ook nog eens 3 extra 997's inzetten buiten de 2 vaste GT3's! Entry list: http://www.sro-belgium.be/images/sto...rchampagne.pdf |
|
|||
|
|||
Ik zie de naam van Jason Watt op de derde GT3 van GPR staan. Prachtig dat zo iemand komt mee rijden.
Ook mooi dat Verbist Racing weer van de partij is. Toch wat meer wagens dan anders. Nu nog hopen op droog weer want als ik dit jaar op Spa was, heb ik iedere keer wel regen gehad. Mvg... |
|
||||
|
||||
Tof dat hij mag/kan doen. Maar ik vraag me wel af hoe ze dan die rijderswissel gaan doen. Als ik het goed heb, is deze man toch minder valide?
|
|
|||
|
|||
Heel simpel. De heer Watt wordt gewoon uit de wagen getrokken net zoals ze Zanardi doen. Tevens zie je dit ook heel vaak in de Belcar en andere kampioenschappen omdat de piloten helemaal "leeg" gereden zijn en niet op eigen kracht uit de wagen kunnen (maar rijden dat gaat wel nog
![]() Mvg... |
|
|||
|
|||
Vroeger reed volgens mij ook iemand mee, die een been kwijt was, of lam was. Denk in een team met Saelens. Die stond dat op zijn krukken te wachten tot hij in de auto kon...
|
||||
|
||||
Ofwel rijdt de heer Watt alleen, maar dat mag enkel in BTCS als ik mij niet vergis.
|
|
|||
|
|||
In de Belcar Original mag men de wedstrijd niet alleen betwisten.
Mvg... |
|
|||
|
|||
Volgens de entry-list rijdt hij samen met Lionel Vandercam, die exact dezelfde handicap heeft (alleen veroorzaakt door een auto-ongeluk, bij Watt door een motor-ongeluk)
|
||||
|
||||
Die twee reden vorig jaar toch al in de BTCS met een Porsche van GPR?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Geen Marc Neyens bij NGT? Tom Van De Plas staat nog als rijder bij A+, zou als ik mij niet vergis, Niels Lagrange moete zijn.
|
|
|||
|
|||
Ja, die mooi gedecoreerde (vind ik) Wings for Life Porsche
|
|||
|
|||
Weet iemand wat PK dit weekend gaat doen? Er is immers ook FIA GT in Nogaro.
|
|
|||
|
|||
Normaal zou Pk Carsport wel moeten meedoen als ze nog voor de titel willen gaan.
Laten we hopen dat ze terug van de partij zijn. Tijdens de 24 Uren van Zolder wisten ze me te zeggen dat de schade eigenlijk nog wel mee viel. Heel veel poets werk natuurlijk. Vooral de leidingen achteraan en het bodywork was fel vernield. Mvg... |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|