![]() |
|
|
|||
|
|||
Waar kan ik ergens de Live Timing vinden want op Raceresults vind ik weer niks.
|
|
|||
|
|||
Quote:
http://www.ris-timing.be/btcs/franco2/2007/index.htm |
|
|||
|
|||
De eerste kwalificatie gaat normaal gezien achter drie kwartiers beginnen
Last edited by RegTimRallyteam; 28-09-2007 at 15:17. |
|
||||
|
||||
Qualify I is geëindigd:
1: Radermecker (GRI) Mosler MT900 GT3 2: Vosse (GRI) Mosler MT900 GT3 3: Kumpen (PK Carsport) Corvette ZO6 GT3 4: Soulet (GPR) Porsche 997 GT3 Supercup BRON: www.pitstop.tv
|
||||
|
||||
Het gaat weer leuk worden. Kumpen probeert het reglement zo te interpreteren dat zijn cameo van vandaag ervoor zorgt dat Kermit in D1 mag blijven. Ik veronderstel dat sommigen nu de kans krijgen om bepaalde geruchten voor eens en altijd te ontkrachten, of te bevestigen natuurlijk...
|
|
||||
|
||||
Quote:
Voila, de nagel op de kop! Quote:
|
|
||||
|
||||
Goede zet van Kumpen, niet zo dom die kerel.
|
||||
|
||||
![]() ![]() Dit zijn nou de leuke dingen van deze sport, reglementen tergen ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Waar laat 'het ganse weekend' ruimte voor eigen interpretatie dan? Gans is volgens mij heel, en het hele weekend loopt toch echt van vrijdag tot zondag? Leuk geprobeerd van Kumpen, ik mag de jongens van GLPK graag maar ik hoop toch echt dat ze hier een stokje voor steken.
|
|
|||
|
|||
Ja, de ganse meeting zegt me toch ook dat dit alle sesies van die meeting zijn, niet 1.
Kzie ze ook graag en ze hebben gelijk dat ze alle achterpoortjes gebruiken zoalng het maar de juiste zijn. |
|
|||
|
|||
Er lijkt toch al een precedent te zijn...
Om PK Carsport in de titelrunning te houden, is Anthony Kumpen vandaag in Spa-Francorchamps aanwezig. PK Carsport probeert het hiaat in het reglement toe te passen, waar SRT vorig jaar in Spa ook handig gebruik van maakte. Bron: racingworld.be Geef PK dan eens ongelijk... Als SRT het vorig jaar mocht waarom zij dit jaar dan niet? Joël. |
|
||||
|
||||
Vorig jaar was een ander reglement, dus totaal niet vergelijkbaar.
|
|||
|
|||
En waarom niet vergelijkbaar? In beide gevallen gaat/ging het over een onduidelijkheid in het reglement... tenzij je het over dit specifiek voorbeelde had uiteraard.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Het reglement vorig jaar liet een beetje ruimte voor interpretatie en hier heeft SRT toen gebruik van gemaakt. Dit reglement (in het bijzonder de passage "de ganse meeting") laat geen ruimte toe voor interpretatie. Last edited by Ottooke; 30-09-2007 at 14:13. |
|
|||
|
|||
Moet elke piloot niet een minimum aan tijd gereden hebben?
Of is er een uitzondering voor PK. ![]() ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|