![]() |
|
|
||||
|
||||
Even snel enkele beelden om de thuisblijvers wat sfeer mee te geven.
![]() |
|
||||
|
||||
Waar is Casier zen nummer?
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Iets grondiger door de foto's heen gegaan nu. Vandaag "slechts 2" kp's gedaan, dus er zit ook nog materiaal van gisteren tussen.
Princen zoals steeds "scherp sturend" eentje van de armada Mitsu's "poppoppop BANG poppop" "Vettig" Pijpke warm gestookt en... mijn website is ook al bijgewerkt. Dus een, weliswaar beperkte, selectie op www.guidohaesevoets.net ![]() . Last edited by Guido; 04-11-2007 at 22:49. |
|
||||
|
||||
De winnaar
![]() Tussen het volk ![]() Snel en dwars ![]() ![]() Te snel, te dwars ![]() Al glijdend de bocht door... ![]() ![]() Ook een goeie morgen! ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
De Polle
![]() ![]() Groep R/M/GT ![]() ![]() ![]() Fiesta Trophy ![]() ![]()
|
||||
|
||||
allemaal zeer schoon foto's
@ juha : had ge geen schrik bij die goeiemorgen foto's ? Die komen precies akelig dicht ![]() |
|
|||
|
|||
ik heb voor het eerst ook eens een rally 'gedaan' met een sr-camera...
Zaterdag veel geknoeid, maar zondag toch wat deftige fotos kunnen maken maar voor ik er hier plaats, had k er graag enkele bijgeknipt... Kent er iemand een simpel, beginnersprogrammaatje om fotos te bewerken? |
|
||||
|
||||
@ Gèrre: Nee, er lag een grachtje tussen en aan de snelheid waar ze me rond gingen zouden ze er niet over geraakt zijn.
@ Kulgan: irfanview is niet slecht (gratis te downloaden)
|
||||
|
||||
Van de andere kant zag het er zo uit:
![]()
www.rallyfoto.be Last edited by Guido; 05-11-2007 at 21:18. |
|
||||
|
||||
Vanop de andere kant van de vallei zagen we het gebeuren, maar dat was veel te ver weg voor foto's...
![]() Last edited by Guido; 05-11-2007 at 21:18. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
In afwachting van het album dat morgen online komt op BTSpictures.be, hier alvast al enkele theasers:
Last edited by Mr.Dallara; 06-11-2007 at 18:26. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Belle, hier ook dat probleem.