|
|
||||
|
||||
Toyota corolla wrc P.Tsjoen Boucles de Spa 2003
Nieuw model afgewerkt.
De Toyota Corolla WRC van Pieter Tjsoen uit de Boucles de Spa 2003. De auto is van Tamiya en de decals van Renaissance.En voor de eerste maal heb ik over de decals vernist. De echte wagen het model Last edited by scoobyfreak; 17-01-2009 at 20:45. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Zeer mooi! Prachtige wagen ook!
Hoe ging het vernissen? En wat heb je ervoor gebruikt? Jammer dat er geen opbouwtopic is..
|
||||
|
||||
Ziet er super mooi uit, chapeau!!!!!!!!!!!!!!
|
|
||||
|
||||
Prachtige aanwinst voor je vitrinekast.
't Is eens iets anders dan al die Subaru's daar bij jouw.
|
||||
|
||||
Eén van Tsjoens mooiste livery's vind ik dit en dan nog proper nagemaakt.
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb de Gunze Gloss gebruikt er voor. Spuit wel moeilijker dan de tamiya spuitbussen. Er zitten een paar foutjes in de decals door hun ouderdom maar valt niet zo op Verder iedereen bedankt voor de leuke reactie's. |
|
||||
|
||||
Ziet er heel goed uit. Een mooie livery die ook nog eens wil vinden...
|
||||
|
||||
Quote:
En nog een vraagje (aan jouw of iemand anders) ivm vernissen... Nu alle decals op mijn wagens hangen, kan/mag/moet ik die nog eens in zeepsop steken?? Of best niet (decals)?... En zo niet, de solresten moeten verwijderd worden zeker dan wel? Met wat best en mag je hierbij ook over de decals zelf gaan?... thx
|
||||
|
||||
Quote:
Solresten kun je met tamiya compound of voorzichtjes met iets vochtigs afkuisen. |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|