![]() |
|
|
||||
|
||||
De beschikbare plaatsen lopen zo stilaan vol, maar je kan nog altijd inschrijven. Eventueel kan dit in laatste instantie nog de dag zelf...
Wat we wel stilaan moeten weten is wie er met zijn team komt eten, want de mensen van de Kluis moeten natuurlijk de nodige ingrediënten in huis halen... Deadline hiervoor is woensdag 25 februari 2009. Spreek eens iets af met je teamleden, en post hier je inschrijving aub... ![]() |
|
||||
|
||||
Senakke, mij mag je alvast schrappen want ik kan het jammer genoeg niet combineren met 'Regi in the Mix' dat ook die avond doorgaat...
|
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Ja, toen ik het berichtje postte, had ik geen overlappingen. Maar de vrienden waarmee ik naar de quiz wilde gaan, hebben besloten om naar Regi in the Mix te gaan. Dus ja, heb dan een keuze moeten maken... Hopelijk duurt het lang genoeg zodat we nog kunnen afkomen, hé.
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ik heb toch nooit bevestigd dat ik zou mee quizzen? Enkel dat ik zou afkomen (zoals ik ieder jaar heb gedaan zonder te quizzen).
Begrijp nu niet zo goed waarom ik mijn aan- of afwezigheid moet gaan rechtvaardigen. ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Hehe, dat zal ik zeker doen, want ik had anders best zin in die quiz.
![]() |
|
|||
|
|||
De Musketiers hebben mij gevraagd om voor hen een plaatsje te reserveren... Bij deze...
Teamnaam : De Musketiers natuurlijk... C U |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
En als zij komen, dan zal het nog niet gedaan zijn om 2 uur!
![]() |
|
||||
|
||||
De deelnemerslijst is bijgewerkt.
Zij die nog moeten bevestigen en of afzeggen ivm het eten graag asap. |
|
||||
|
||||
Mocht er nog iemand zoeken, dan ben ik vooralsnog nog steeds beschikbaar
![]() Of misschien is het een leuk idee om een team te vormen van fotografenvolk? |
|
||||
|
||||
gelieve extra team bij te voegen : Skylimit2
ploeg onder leiding van Chris Baerts Skylimit1 zal bestaan uit Walter Claes, Pascal Put, Rudi Steylaerts en mezelf wij komen al zeker met 2 man eten
|
||||
|
||||
Kan er naast het eten ook gewoon junkfood/borrelhapjes en zo (chips e.d.) gekocht worden tijdens de kwis ?
|
|