|
|
||||
|
||||
Mitsubishi Evo IX - RDO 2008 - van Iersel/Bos - Fujimi - 1/24
Na "slechts" anderhalf jaar is de Evo 9 af. De basis was een Fujimi-kit. Eigenlijk niet zo'n hele beste kit. De pasvorm was redelijk; om de ruiten er fatsoenlijk in te krijgen heb ik deze in 4 stukken gezaagd omdat er anders teveel en te grote gaten zouden ontstaan. En de bumpers worden met wat extra verstevigingen in hun vorm gehouden. Als je 'm standaard bouwt, staat'ie, volgens mij, veel te hoog op z'n wielen, niet echt realistisch van Fujimi. De onderzijde heeft weinig detail en de metalen as voor de achterwielen werkt hier ook niet aan mee....
Kort nog even de belangrijkste wijzigingen om tot een groep N rallywagen te komen:
Het resultaat is dan dit: #1 #2 #3 #4 #5
|
||||
|
||||
Een zeer geslaagde conversie, die als resultaat een uniek model oplevert dat er zeer mooi uitziet en waarop je best erg trots mag zijn!
Vraagje toch: alhoewel ik er nagenoeg zeker van ben dat je dit wel gecheckt zal hebben, toch even voor de zekerheid: deze wagen heeft geen antenne? |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik kon het niet beter verwoorden.
|
||||
|
||||
En waar blijven de buitenfoto's? Met het daglicht dat er vandaag voor handen was, uitermate geschikt...
Mooie Mitsu!! Last edited by Guido; 12-07-2009 at 23:20. |
|
||||
|
||||
Quote:
Hij was pas net af.... maar die daglichtfoto's komen nog
|
||||
|
||||
Ziet er zeer geslaagd uit,knap werk geleverd.
http://www.decals-flame.be/ Last edited by Flame; 13-07-2009 at 14:11. |
|
||||
|
||||
Tim GEWELDIG !!!!
|
|
||||
|
||||
Zeer geslaagd!
Op de foto's lijken de wielmoeren nog wit ...
|
||||
|
||||
Enorm mooi model.
Enkel mis ik de gaatjes op de zijschorten. |
|
||||
|
||||
niet alleen op de foto.... ga ik nog even wat aan doen, thanks!
|
||||
|
||||
Heel knap model, echt super!!!!!!!!!!!!!
|
|
||||
|
||||
Prachtige wagen.:applaus :
|