![]() |
|
|
|||
|
|||
![]() Als alles een beetje meezit kan ik op tijd in Zolder zijn. (met een roze peugeot 205 "omgebouwde" die-cast...) Grtz, G |
|
||||
|
||||
Ik kom ook langs
![]() |
|
||||
|
||||
@Eyckles; Ik heb 2 STP-decals gevonden en breng ze mee, de afmetingen zijn ong 1,5 cm x 1 cm.
|
||||
|
||||
Hey fantastisch. Dit zullen ze normaal gezien wel goed zijn en anders maak ik ze wel goed
|
|
||||
|
||||
ik ga passen de keer
|
|
|||
|
|||
Sorry mannen...
Zal voor de volgende keer zijn. Grtz, G |
|
||||
|
||||
Een betje later dan verwacht, maar hier volgt alsnog een kort verslag van de meeting van vrijdag.
Het weer was ideaal, daarom werdt het eerste uur ook buiten doorgebracht en het ging er bij momenten zeer lollig aan toe. Veelal bekende gezichten, maar ook een nieuw gezicht, vanuit Postel en meegekomen met TvD; Mech@niC bijgenaamd Maurits, of is het andersom Eens binnen moesten we nog een kleine verhuis doen, de zaal was niet opgeruimd nadat onze voorgangers hem hadden verlaten. Daarna werden de nodige punten behandeld, waaronder een uitnodiging voor een beurs in Eindhoven, begin oktober. Maar ik ga hier niet teveel zeveren, dat hebben we vrijdag al genoeg gedaan, hier zijn de nodige prentjes.
|
||||
|
||||
En dan nog enkele prentjes van meegebrachte modellen;
Turbinemotor in aanbouw Een kanjer in aanbouw, letterlijk, want het is er eentje op 1/12
|
||||
|
||||
Nog enkele om af te sluiten;
Eentje met een pracht van een stoffen dak; Werkplaats van Meeke op 1/24; Een stukje F1-historie op 1/20 Prachtig gespoten chroom; Hoe roestig kan plastiek worden; Zijn er nog vragen en/of opmerkingen, laat het ons weten. ![]() Bij leven en welzijn, tot de volgende maand, 17 juni om precies te zijn. ![]()
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 22-05-2011 at 22:53. |
|
||||
|
||||
Quote:
Het is i.d.d. andersom Omsin!! En ik woon in Poppel en niet Postel, sorry. En ik wilde even zeggen dat ik het wel gezellig vond. Eindelijk allemaal van die modelbouwgekken net als ik, waar ik lekker mee heb kunnen babbelen. Ik ga zeker nog eens komen, als dat mag ![]()
|
||||
|
||||
[QUOTE=Nismo;268397]Een betje later dan verwacht, maar hier volgt alsnog een kort verslag van de meeting van vrijdag.
Het weer was ideaal, daarom werdt het eerste uur ook buiten doorgebracht en het ging er bij momenten zeer lollig aan toe.[/SIZE] Duidelijk heel lollig... We merken dat je nog last hebt van de kater :-p
|
||||
|
||||
[QUOTE=Loeten;268409]
Quote:
![]() Nog erger of ne schoolmeester zich nooit vergist, bende lijmsnuivers. ![]()
|
||||
|
||||
Van mij mag dat, maar zou ge dat niet beter eerst aan uw vrouw vragen.
![]() ![]() Ik ben blij dat het je meegevallen is, zo'n groepstherapie voor zielsverwanten. Tot de volgende. ![]()
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 24-05-2011 at 00:02. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|