|
|
||||
|
||||
VSB doet het !!
Geen idee of dit hier past maar een modelbouwer onder ons haalde dit weekend zijn allereerste profzege: de Sparkassen Giro in Duitsland (niveau Nokere koerse - uci 1.1)
Een dikke proficiat aan Pieter !! http://www.sporza.be/cm/sporza/wielr..._Vanspeybrouck
|
||||
|
||||
Ik wist niet eens dat wij zo`n sportief persoon in ons midden hadden.
In ieder geval : Van harte gefeliciteerd Pieter
|
||||
|
||||
Wanneer mogen we de eerste versie in miniatuur verwachten van deze foto?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
Kan er nog van komen, maar ik denk dat ze hier niet echt goed zijn in het bouwen van fietsen op miniatuur (of iemand zou nu zodanig op de tenen getrapt zijn dat hij/zij het tegendeel wil en kan bewijzen?)
|
||||
|
||||
Is dit effe verschieten
bedankt voor de felicitiaties. Laatste tijd hier weinig van me laten horen en gezien. Maar je ziet veel buitenland (stages,koersen) dan komt de hobby wat achterwege (al 5maanden bezig aan een model dat nog niet halfweg is). maar ik blijf hier wel uiteraard volgen en het kriebelt!! Als ik om de 2dagen een likje verf kan leggen ben ik al content! Ik ben op het internet wel al een bouwdoos van een fiets tegen gekomen maar was een MTB. Voor de liefhebbers
|
||||
|
||||
Een dikke proficiat Pieter! Ik was me ook niet bewust van het feit dat we hier een echte wieler-sportman in ons midden hadden, en dat is toch wel een aangename verrassing!
Wat het bouwen van koersfietsen betreft, ik heb ooit eens een poging gewaagd: Dit is een Bianchi racefiets, waarmee Fausto Coppi in 1953 rondkoerste. het is een 1/12 Protar model, en ik denk wel dat deze koersfietsen nog steeds te vinden zijn hier en daar... |
|
||||
|
||||
Quote:
Ne dikke proficiat ook vanuit mijne hoek. En trek het U niet aan , 5 maanden aan een model werken is niet zo erg, ik doe er nog langer over tegenwoordig.
|
|||
|
|||
Proficiat
|
|
|||
|
|||
En ook vanuit het hoge noorden gefeliciteerd! Knappe prestatie, wie weet zien we je ooit ook eens bij de beruchte ronde van Surhuisterveen ;-)
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|