![]() |
|
|
||||
|
||||
Modelbouwbijeenkomst - 21 oktober 2011
Ha de mannen, aanstaande vrijdag is weer zover, een avondje gezellig samenzijn om wat over onze hobby en andere zaken te kletsen.
Waar: De Kluis in Bolderberg (Heusden-Zolder) Wanneer: vrijdag 21 oktober 2011 Aanvang: 20 uur Wat er op de agenda staat zal in de loop van de week wel duidelijk worden, en als jullie er iets aan toe willen voegen, we hebben niet liever. Ik breng ook het hemd mee voor Maurits (Mech@niC) Een aantal punten die ik wel al graag wil aanhalen: -laatste details ivm Nieuwegein -afspraken ivm met onze meetings in De Kluis Bij deze zal ik me ook als eerste aanmelden; - Nismo - TvD - Sennake - Petter - Doc - Loixrallyfan Tot vrijdag. ![]()
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by TvD; 21-10-2011 at 16:35. |
|
||||
|
||||
Wordt lekker rustig zo
![]()
|
||||
|
||||
Ik kom ook, en ik ga zoals elders reeds aangekondigd een demo geven over het gebruik van modelbouw-databank 'Scalemates'.
|
|
||||
|
||||
Ik pas deze keer. Ik zie jullie wel op zaterdag ;-)
|
||||
|
||||
We moeten toch met 4 (5) zijn om te kaarten dus zal ik maar komen, daar Nieuwegein niet lukt voor mij...
|
|
|||
|
|||
ik pas voor vrijdag, kinderdisco op de voetbal......
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Tot morgen
|
||||
|
||||
ik ga passen deze keer
|
|
||||
|
||||
Ik kan niet, maar ik ben er zaterdag wel voor Nieuwegein. (heb ik nu ook in de andere thread gezet)
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Ik kom ook
![]()
|
||||
|
||||
Ik pas ook voor deze keer.
|
|
||||
|
||||
We zijn al met zessen, ik breng de kaarten mee.
![]()
|
||||
|
||||
Nu, ik had de kaarten alvast mee, maar aangezien we zeven waren ging dat moeilijk. Achteraf is er ook nog een 8ste man komen binnenwaaien.
Ik ga het hier kort houden, want ik ben er ook maar kort geweest, rond de klok van tienen moest ik ervandoor om Jr te gaan afhalen. Nu, de agendapunten waren van die aard dat ze volgende meeting terug op de agenda zullen geplaatst worden, er was te weinig volk om daarover te oordelen. Wat ons niet heeft belet om ze alsnog kort te bespreken. Ook is er een demo geweest over hoe scalemates.com werkt. Nu enkele prentjes;
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 25-10-2011 at 23:43. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|