![]() |
|
|
||||
|
||||
Vanavond een pressrelease over de gang van zaken, 05-02-12 gaat een aparte dag worden.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
toch wel raar, dat als er een andere organisatie de boel wil redden, er dan ineens wel in aktie kan geschoten worden? Of ligt dat aan mij?
Enfin, is er al iets geweten? |
|
||||
|
||||
BRI heeft gisterenavond 23.29u in een PR laten weten wat iedereen in feite al wist: zij zijn bereid de handen uit de mouwen te steken en e.e.a. te integreren in de SOT. Positief, zonder meer. Maar ook zij zitten natuurlijk en beetje geplaagd met de weinige tijd die nog rest. Het volledige bericht is terug te vinden op www.autosport.be .
Op www.speedactiontv.be reageren zowel Hans VDV als Christian Lahaye op een eerder artikel van Vincent Franssen. Behalve het feit dat de ene zich beschermt en de andere - al dan niet gerechtvaardigd - met wat modder gooit is ook daar in feite geen echt nieuws te ontdekken voor de mensen die het reilen en zeilen van Belcar en BTCS de laatste jaren gevolgd hebben... UPDATE : De reactie van Hans VDV kan U nu in het NL terugvinden via http://sport.turbomagazine.be/news_N...an_de_Ven.html Last edited by Dries DS; 06-02-2012 at 12:29. Reason: Update: NL versie HVDV |
|
||||
|
||||
De kogel lijkt - deels nog maar - door de kerk te zijn : http://sport.turbomagazine.be/news_F..._hors_jeu.html
Quote:
Veel kandidaten schieten er dan al niet meer over om de handel verder te zetten of te laten integreren in een bestaand kampioenschap ![]() ![]() UPDATE: ondertussen ook in het NL te vinden op autosport.be Last edited by Dries DS; 06-02-2012 at 19:32. Reason: NL VERSIE OP AUTOSPORT.BE |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Destijds met de opstart van zijn BTCS had ik al een hekel aan die vent. Wat deed een Porsche in de B Touring CS in de eerste jaren? Dat was de eerste aanval op de destijds succesvolle Belcar! Weg met die vent.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Ik denk dat het grootste deel van de wagens nu al verkast is naar andere kampioenschappen. Dus lijkt het mij beter om de wagens die er nog zijn te integreren in de SOT.
Als iemand de belgian racing series verder zet, zal het toch maar met een miniem aantal wagens zijn, vrees ik. Dan is het beter om een jaar te integreren en dan terug een apart kampioenschap te voorzien als er genoeg wagens zijn.
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Tja... Je kent mijn mening hé. ![]() Ik vind persoonlijk wel dat hier in het hele SW verhaal de grootste boosdoener en zakkenvuller nog niet vernoemd is: Didier Jadoul. Maar die ligt wss ergens te zonnen op zijn jacht, netjes geleasd via SW, met de steun van zijn vriendje Lemoine. Raar maar waar: alles is destijds bij PRC Group goed verlopen, tot Jadoul erbij kwam. Toen begonnen de problemen... |
|
|||
|
|||
Quote:
Persoonlijk vind ik dat geen goed idee, maar ik heb niks te zeggen.
|
||||
|
||||
Leuke leesvoer allemaal - wat er in het verleden al gebeurd is staat garant om in de toekomst nog te komen. Verhaal blijft altijd zelfde hier in B, het stijgt altijd naar iemand zijn hoofd en dan valt de boel om.
Zij die het beu zijn moeten naar de Dutch Supercar gaan, die tonen hoe het moet. Wat ben ik toch blij niet meer in dat wereldje te zitten.
|
||||
|
||||
Staat vrij om te delen op facebook, twitter, myspace, blog,... Is ook mogelijk om stickers te laten maken, eps heb ik ook.
![]()
www.ddv-graphics.com Last edited by McLarenboy; 07-02-2012 at 22:27. |
|
|||
|
|||
Quote:
C U |
|
|||
|
|||
Maar ook schending van een ´beschermd´ beeldmerk... (tis niet dat ik de afbeelding niet treffend vind)
|
|
||||
|
||||
Het feit dat ze al zo lang draaien op die formule en dit niveau van professionaliteit naar de buitenwereld brengen, dan mag het geen wonder zijn waarom ze zoveel succes kennen - zowel op sportief als zakelijk vlak.
http://www.pitstopnew.be.web02.weble.be/?p=1227
|
|