De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Rate Thread
  #106  
Old 05-02-2012, 16:48
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Vanavond een pressrelease over de gang van zaken, 05-02-12 gaat een aparte dag worden.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #107  
Old 05-02-2012, 20:55
sturgis sturgis is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Apr 2011
Location: België
Posts: 61
toch wel raar, dat als er een andere organisatie de boel wil redden, er dan ineens wel in aktie kan geschoten worden? Of ligt dat aan mij?

Enfin, is er al iets geweten?
__________________
lSd Racing - GTR2 : All your cars are belong to us!
Reply With Quote
  #108  
Old 06-02-2012, 10:31
Dries DS's Avatar
Dries DS Dries DS is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2006
Location: Ried - Austria
Posts: 589
Quote:
Originally Posted by sturgis View Post
Enfin, is er al iets geweten?
BRI heeft gisterenavond 23.29u in een PR laten weten wat iedereen in feite al wist: zij zijn bereid de handen uit de mouwen te steken en e.e.a. te integreren in de SOT. Positief, zonder meer. Maar ook zij zitten natuurlijk en beetje geplaagd met de weinige tijd die nog rest. Het volledige bericht is terug te vinden op www.autosport.be .

Op www.speedactiontv.be reageren zowel Hans VDV als Christian Lahaye op een eerder artikel van Vincent Franssen. Behalve het feit dat de ene zich beschermt en de andere - al dan niet gerechtvaardigd - met wat modder gooit is ook daar in feite geen echt nieuws te ontdekken voor de mensen die het reilen en zeilen van Belcar en BTCS de laatste jaren gevolgd hebben...

UPDATE : De reactie van Hans VDV kan U nu in het NL terugvinden via http://sport.turbomagazine.be/news_N...an_de_Ven.html

Last edited by Dries DS; 06-02-2012 at 12:29. Reason: Update: NL versie HVDV
Reply With Quote
  #109  
Old 06-02-2012, 19:18
Dries DS's Avatar
Dries DS Dries DS is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2006
Location: Ried - Austria
Posts: 589
De kogel lijkt - deels nog maar - door de kerk te zijn : http://sport.turbomagazine.be/news_F..._hors_jeu.html

Quote:
Le RACB SPORT confirme l’organisation en 2012 des championnats de Belgique sur circuit, Endurance et Sprint, et FUN CUP (sous réserve d’un changement de dénomination), comme prévu au calendrier sportif.
Toutefois, en application des règlements sportifs, le RACB SPORT a été contraint de retirer l’agrément de promoteur ou organisateur à toute personne ou société du groupe SPEEDWORLD, en raison de problèmes organisationnels et de très importantes dettes envers plusieurs opérateurs importants de la compétition automobile (dont le RACB lui-même, mais aussi les circuits, etc.).
Le RACB communiquera très prochainement le nom des nouveaux organisateurs pour 2012, après avoir finalisé la sélection parmi plusieurs candidats qui se sont manifestés.
Dus geen SpeedWorld meer als promotor/organisator, evenals geen enkele persoon die bij SpeedWorld betrokken is/was. M.a.w. exit Lahaye, Lemoine, Van de Ven & Co...

Veel kandidaten schieten er dan al niet meer over om de handel verder te zetten of te laten integreren in een bestaand kampioenschap . Me dunkt maakt BRI op dit moment dus zeker 50% kans .


UPDATE: ondertussen ook in het NL te vinden op autosport.be

Last edited by Dries DS; 06-02-2012 at 19:32. Reason: NL VERSIE OP AUTOSPORT.BE
Reply With Quote
  #110  
Old 06-02-2012, 21:07
Niels Niels is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Nov 2010
Location: Leefdaal
Posts: 705
Quote:
Originally Posted by Dries DS View Post
De kogel lijkt - deels nog maar - door de kerk te zijn : http://sport.turbomagazine.be/news_F..._hors_jeu.html



Dus geen SpeedWorld meer als promotor/organisator, evenals geen enkele persoon die bij SpeedWorld betrokken is/was. M.a.w. exit Lahaye, Lemoine, Van de Ven & Co...

Veel kandidaten schieten er dan al niet meer over om de handel verder te zetten of te laten integreren in een bestaand kampioenschap . Me dunkt maakt BRI op dit moment dus zeker 50% kans .


UPDATE: ondertussen ook in het NL te vinden op autosport.be
Pas op, niet noodzakelijk exit Lahaye, die is eind vorig jaar weggegaan bij SpeedWorld en heeft zich als onafhankelijk organisator aangeboden bij de RACB om alles of een deel over te nemen. Gezien zijn goede contacten met de RACB zou ik hem zeker nog niet afschrijven. Was enkel nog op zoek naar een geldschieter.
Reply With Quote
  #111  
Old 06-02-2012, 23:13
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally Posted by Niels View Post
Gezien zijn goede contacten met de RACB zou ik hem zeker nog niet afschrijven. Was enkel nog op zoek naar een geldschieter.
Heeft ie dan iemand gevonden?

Destijds met de opstart van zijn BTCS had ik al een hekel aan die vent. Wat deed een Porsche in de B Touring CS in de eerste jaren? Dat was de eerste aanval op de destijds succesvolle Belcar!

Weg met die vent.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #112  
Old 07-02-2012, 09:30
RKG RKG is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2007
Location: Tongeren
Posts: 1,127
Ik denk dat het grootste deel van de wagens nu al verkast is naar andere kampioenschappen. Dus lijkt het mij beter om de wagens die er nog zijn te integreren in de SOT.

Als iemand de belgian racing series verder zet, zal het toch maar met een miniem aantal wagens zijn, vrees ik. Dan is het beter om een jaar te integreren en dan terug een apart kampioenschap te voorzien als er genoeg wagens zijn.
__________________
www.krisgilissen.net
Reply With Quote
  #113  
Old 07-02-2012, 09:45
BSOT's Avatar
BSOT BSOT is offline
De Paddock Sponsor
 
Join Date: Jun 2007
Location: Belgium
Posts: 633
Quote:
Originally Posted by RKG View Post
Ik denk dat het grootste deel van de wagens nu al verkast is naar andere kampioenschappen. Dus lijkt het mij beter om de wagens die er nog zijn te integreren in de SOT.

Als iemand de belgian racing series verder zet, zal het toch maar met een miniem aantal wagens zijn, vrees ik. Dan is het beter om een jaar te integreren en dan terug een apart kampioenschap te voorzien als er genoeg wagens zijn.
Voilà. Iedereen moet nu maar eens beginnen inzien dat er niet veel andere mogelijkheden zijn. Een endurance en sprint afzonderlijk organiseren zoals voorzien, wetende welke wagen nog willen rijden zou regelrechte zelfmoord zijn en nog een veel grotere financiële put teweeg brengen. Ik hoop op een goede afloop maar heb er geen goed oog in.
__________________
Special Open Trophy
Bezoek onze website voor meer info betreffende het kampioenschap
www.specialopentrophy.com | info@specialopentrophy.com
Reply With Quote
  #114  
Old 07-02-2012, 10:03
Dries DS's Avatar
Dries DS Dries DS is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2006
Location: Ried - Austria
Posts: 589
Quote:
Originally Posted by BSOT View Post
Voilà. Iedereen moet nu maar eens beginnen inzien dat er niet veel andere mogelijkheden zijn. Een endurance en sprint afzonderlijk organiseren zoals voorzien, wetende welke wagen nog willen rijden zou regelrechte zelfmoord zijn en nog een veel grotere financiële put teweeg brengen. Ik hoop op een goede afloop maar heb er geen goed oog in.

Tja... Je kent mijn mening hé.

Ik vind persoonlijk wel dat hier in het hele SW verhaal de grootste boosdoener en zakkenvuller nog niet vernoemd is: Didier Jadoul. Maar die ligt wss ergens te zonnen op zijn jacht, netjes geleasd via SW, met de steun van zijn vriendje Lemoine. Raar maar waar: alles is destijds bij PRC Group goed verlopen, tot Jadoul erbij kwam. Toen begonnen de problemen...
Reply With Quote
  #115  
Old 07-02-2012, 10:35
RKG RKG is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2007
Location: Tongeren
Posts: 1,127
Quote:
Originally Posted by BSOT View Post
Voilà. Iedereen moet nu maar eens beginnen inzien dat er niet veel andere mogelijkheden zijn. Een endurance en sprint afzonderlijk organiseren zoals voorzien, wetende welke wagen nog willen rijden zou regelrechte zelfmoord zijn en nog een veel grotere financiële put teweeg brengen. Ik hoop op een goede afloop maar heb er geen goed oog in.
Zoals het nu op turbomagazine staat, gaat de RACB er vanuit dat er nog steeds aparte kampioenschappen worden georganiseerd.

Persoonlijk vind ik dat geen goed idee, maar ik heb niks te zeggen.
__________________
www.krisgilissen.net
Reply With Quote
  #116  
Old 07-02-2012, 21:13
McLarenboy's Avatar
McLarenboy McLarenboy is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Feb 2004
Location: Deinze
Posts: 221
Leuke leesvoer allemaal - wat er in het verleden al gebeurd is staat garant om in de toekomst nog te komen. Verhaal blijft altijd zelfde hier in B, het stijgt altijd naar iemand zijn hoofd en dan valt de boel om.

Zij die het beu zijn moeten naar de Dutch Supercar gaan, die tonen hoe het moet.

Wat ben ik toch blij niet meer in dat wereldje te zitten.
__________________
www.ddv-graphics.com
Reply With Quote
  #117  
Old 07-02-2012, 22:23
McLarenboy's Avatar
McLarenboy McLarenboy is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Feb 2004
Location: Deinze
Posts: 221
Staat vrij om te delen op facebook, twitter, myspace, blog,... Is ook mogelijk om stickers te laten maken, eps heb ik ook.

__________________
www.ddv-graphics.com

Last edited by McLarenboy; 07-02-2012 at 22:27.
Reply With Quote
  #118  
Old 08-02-2012, 11:58
Pascal Pascal is offline
A4993
 
Join Date: May 2001
Location: Belgium, Diest
Posts: 2,462
Quote:
Originally Posted by McLarenboy View Post
Staat vrij om te delen op facebook, twitter, myspace, blog,... Is ook mogelijk om stickers te laten maken, eps heb ik ook.

Dit is een goede samenvatting ;-)

C U
Reply With Quote
  #119  
Old 08-02-2012, 12:51
Coach Ep Coach Ep is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Aug 2006
Location: Ollanda
Posts: 364
Maar ook schending van een ´beschermd´ beeldmerk... (tis niet dat ik de afbeelding niet treffend vind)
Reply With Quote
  #120  
Old 08-02-2012, 21:58
McLarenboy's Avatar
McLarenboy McLarenboy is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Feb 2004
Location: Deinze
Posts: 221
Het feit dat ze al zo lang draaien op die formule en dit niveau van professionaliteit naar de buitenwereld brengen, dan mag het geen wonder zijn waarom ze zoveel succes kennen - zowel op sportief als zakelijk vlak.

http://www.pitstopnew.be.web02.weble.be/?p=1227
__________________
www.ddv-graphics.com
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 17:40.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.