![]() |
|
#31
|
||||
|
||||
Goe bezig.
![]()
__________________
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. |
#32
|
||||
|
||||
__________________
![]() Jim Hall is Chaparral |
#33
|
||||
|
||||
Knappe detailleringswerken. Zeer geslaagd motorcompartiment en dito interieur.
Ook de revetten het en der op de body geven enorm. Heb dat spul ook ontdekt en zeer gebruiksvriendelijk, mits de juiste boortjes. En de voorlichten en pinkers, zeker voorzien van lampjes. Knap, heel knap
__________________
|
#34
|
||||
|
||||
update:
Doordat ik de auto wil vastmaken aan een display zou ik graag de auto dan ook echt vastmaken. Zodat de auto er niet af kan of afvallen of dergelijke. Een bout die uit de bodemplaat komt zei me niks. Om het wat realistischer te maken en vooral dat de bout niet zichtbaar zou zijn heb ik besloten om het in een band te bevestigen. eens geplaatst zie je er niks meer van. Lampen in de lichtunits werd gemaakt van een spelt:
__________________
gr Pieter |
#35
|
||||
|
||||
De zijruiten op de echte auto zijn op de deur gerivet. Je hoort me waarschijnlijk al aankomen... Idd ik heb de zijruiten voorzien van rivetten :brouw:
Dit was een hele klus. eerst de meegegoten rivetten weg snijden. dan gaten boren met een 0,35 boor. vervolgens de rivetten in de lengte Halveren tot 0,7 mm. en in lijmen met clear lijm. Voor: na: kleine maar tijdrovende update :wink:
__________________
gr Pieter |
#36
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
#37
|
||||
|
||||
Een tijdrovend werkje, maar het resultaat is dan ook verbluffend!
|
#38
|
||||
|
||||
Volledig mee akkoord ! Goed bezig daar !!
__________________
Werkbank: On hold: Citroën DS3 WRC (Loeb) - Mack-trailer (Cars) - BMW 323 E21 Rally (Vermeulen) Diepvries: Maxi Mégane (Munster) - Mégane 1600 (B.Pyck) - Mini (F.Pyck) |
#39
|
||||
|
||||
Is inderdaad een hele verbetering. Ook het aanbrengen van de bevestiging in het wiel lijkt me een interessant alternatief!
|
#40
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Nog steeds goe bezig.
__________________
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. |
#41
|
||||
|
||||
Origineel gevonden. Bij statisch opstellen zal dit wel genoeg zijn. Maar voor transport heb ik toch wel een beetje mijn twijfels als de verbinding tussen het wiel en de rest van de wagen wel sterk genoeg gaat zijn om de wagen te beletten dat hij eraf gaat vallen, schuiven, breken....
__________________
Grtz Fanza Mijn Werkbank : Rally Cars |
#42
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
#43
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
__________________
Grtz Fanza Mijn Werkbank : Rally Cars |
#44
|
||||
|
||||
Ik zat ook te denken als dat wel genoeg zou zijn. Toch denk ik als ik dat op de achterwielen doe dat wel voldoende zal zijn. We zullen dat rap weten als we eens alles gaan dryfitten. Is rap een boutje gemonteerd. Maar alles op zijn tijd
![]()
__________________
gr Pieter |
#45
|
||||
|
||||
Knap, al die details in de body. Vooral de revetjes op de vensters, dat zit mooi in mijn kopke opgeslagen. Heb er ook nog zo eentje liggen in de versie van Darnish.
De schroef in de banden, knap gevonden, maar ik stel mij daar toch vragen bij. Wat mij opvalt bij Tamiya's van een X-aantal jaren oud, is dat de bandjes beginnen barstjes te vertonen en ik heb zelfs al een bandenwissel moeten doen bij een Subaru, omdat een band letterlijk in 2 was gebarsten. Ik hoop dat je met het snijden of boren in de band dit proces niet gaat versnellen en dat binnen de kortste keren de schroef terug los zit doordat de band errond is gaan barsten. Dat zou spijtig zijn. Alleszins, ik blijf voorstander van een schroef in de bodem, ook al zie je hem dan zitten. ![]()
__________________
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|