|
|
||||
|
||||
Peugeot 205T16 - 1/43 - Diorama Rally 1000 Meren
Dit is een diorama dat ik zo'n 10 geleden in elkaar knutselde. Het begint ook sporen van de tijd te vertonen. Aardig wat stof gecollectioneerd (ook al staat het in de vitrinekast), hier en daar wat onderdelen, zoals daar zijn de buitenspiegel en antenne, verdwenen door transporten van hot naar haar enz. 'k heb eigenlijk nu pas de tijd ervoor genomen om er eens foto's van te maken, vandaar.
Kit is een Heller kitje op 1/43ste, ooit gekocht voor 100Bfr, waarvan alleen de wielen in positie 'opposite-lock' gezet zijn en waar 2 figuurtjes aan toegevoegd werden. Firguurtjes gerecupereerd uit een oude diecast op schaal 1/38ste denk ik. Ze zien er fors uit de kluiten gewassen uit, maar het kon nog net. Enjoy! |
|
||||
|
||||
en nog enkele meer.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Doet me eraan denken dat ik mijn 1/24 205 T16 nog moet afwerken...
|
||||
|
||||
Zeer mooi gedaan, Huudo
Wanneer kom je nu trouwens eens af? |
|
||||
|
||||
Ik ben bijzonder onder de indruk van uwe "pinnekesdraad" Huudo, maar dat Peugeootje mag er ook best wezen. Als ik dat zo zie krijg steeds meer goesting om de draad (zonder pinnekes) die ik 25 jaar geleden heb laten vallen, stilaan weer op te pakken. Daarom heb ik vandaag al ijverig geholpen aan de CLK GTR van zoonlief (Revell 1/24 "mit toplackierter Karosserie", ze zouden begot beter de onderdelen wat preciezer laten passen).
jan |
|
||||
|
||||
Ik vind het ook straffen toebak .
|
||||
|
||||
Amaai Jehaan joh, da's een existentiëel toeval joh, ik hem ok zoe'n ottoke gemaakt 10 jaar geleje joh!
|
|
||||
|
||||
Amai Petrick joh, dat ziet er toch wel ongeloefelijk hetzelfde baksken eut joh. Ma dieje van u hé precies nie veul geréje in dieje modder joh. Da's toch wel de existentiële reden van zo'n bakske joh, denkde gij dat nie? Of misschien kunde gij da wel nie weten Petrick, want zijde gij wel ne gebreveteerde plekker Petrick?
|
|
||||
|
||||
Dankuwel aan iedereen voor de leuke reacties!
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote: