De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Stuffis Generalis > Community-forum
Home
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Closed Thread

Thread Tools Rate Thread
Old 23-12-2003, 21:28
Juha's Avatar
Juha Juha is offline
rally rally rally ...

Toen ik dit zag gebeuren, en nog op foto kreeg ook:

De co kwam er af met een beetje pijn aan de arm.

Old 24-12-2003, 00:29
A.J.'s Avatar
A.J. A.J. is offline
De Paddock Sponsor

mijn kippenvelmoment voor 2003 had ik in het begin van het jaar. Dagje rondgereden met een Subaru Impreza WRX, eerst de gewone WRX later de STI. Werkelijk fantastische wagens. Hier kan geen M3 of Porsche tegen op, zoveel rijplezier!
Old 24-12-2003, 00:38
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

World Series Nissan Zolder, Yaris Cup zaterdagmiddag..........

Quote:
Vlak na het begin van de tweede training, het regende keihard, schoot nr. 31( Grifnée Caroline) er vanaf bij de zandbak van de Terlaemenbocht (post 13). Vast in het zand, haar reactie gas geven........leidde allen maar tot nog meer vastzitten. Het is haar tweede race, daar kunnen we dus niets van zeggen.

Echter de gevolgen van deze onschuldige spin en vastloper zijn werkelijk bedroevend.

Aangezien het even duurde voordat de 4 x 4 er was, waren er al een aantal deelnemers op de hoogte van de gele vlag situatie. Niemand die zijn gas loslaat.........stemt al tot nadenken.

De werkzaamheden van de 4 * 4 vragen ook hun tijd, zand weghalen enzo.........op dat moment heeft het hele veld 1 maal de ongevalsplek gepasseerd, zoniet tweemaal.

Op het moment dat 4 * 4 wil gaan slepen komt nr. 5 Holvoet Dominique toch wel erg hard aanzetten........raakt in slip en knalt vol op de 4 * 4 wagen. Gevolgd door nr 25 Jourquin Fabrice die dat nog eens dunnetjes na-aapt. Resultaat, 2 man die medische hulp nodig hebben. Eentje van onze ploeg die door schuivende 4 * 4 wordt geraakt en een van de inzittenden van de 4 * 4 wagen die nog niet in zijn gordels zat. Uiteindelijk niks ernstigs.............maar toch.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Old 24-12-2003, 11:53
vincentdb2001's Avatar
vincentdb2001 vincentdb2001 is offline
De Paddock Regular

Mijn kippenvelmoment van vorig seizoen was tijdens de crash van Bas Leinders in de Villeneuve chicane in één van de laatste ronden van de race....

Een andere kippenvelmoment, was natuurlijk de BTCC race in Brands Hatch, echt ongeloofelijk spectaculair !!!

Vincent

</a>
Old 24-12-2003, 12:11
kulgan kulgan is offline
De Paddock Regular

mijn kippevelmoment was spijtig genoeg het zien van het dodelijk ongeval tijdens de condroz rally: had toen eventjes totaal geen zin meer om de volgende specials te gaan bekijken...

Positief kippevelmoment: de finale va nde WRC tussen loeb en solberg
Old 24-12-2003, 12:22
schumivill's Avatar
schumivill schumivill is offline
De Paddock Regular

Heb er eigenlijk wel een paar,het rijden met een Yaris-cup op zolder vond ik wel het spannendste dit jaar,daarna ben ik ook nog eens "gedoopt" op Spa in een Mini-challange (thanks Driesco om mij eens mee te nemen ),en op het einde van et jaar ben ik meegegaan aan de zijde van Tim Verbergt in zijn Audi A4 Silhouette Light op Zolder voor een paar ronden,zat toen in het gips van mijn kartongelukje,maar dat hield mij nie tegen

De Shakedown van Toyota F1 in Spa was ook fantastisch,je kon toen vlak bij de box staan,toen Zonta vlak voor mijn voeten buitenreed kreeg ik als F1-freak toch wel de rillingen.

Last edited by schumivill; 24-12-2003 at 12:42.
Old 24-12-2003, 13:00
gunther1's Avatar
gunther1 gunther1 is offline
De Paddock Rookie

Het in brand vliegen van mijn Impreza door kortsluiting.Ik was er vlug uit maar wist niet dat het zo snel kon gaan een auto die uitbrand en met zo'n poederblussertje kan je niet veel beginnen enkel machteloos toekijken en zien hoe de brandweer enkel nog een kale carroserie nablust.
Old 24-12-2003, 13:08
Rallyloverke's Avatar
Rallyloverke Rallyloverke is offline
De Paddock Regular

Het Europees Rallycrossduel waarbij Patrick Van Mechelen het aan de stok had met oa Glenn Voie in de finale. De Hyundai WRC was er ook bij betrokken dacht ik. Prachtig om zien.
En plezierig om met Per Eklund een levende rallycross- en rally-legende te mogen babbelen en mee op de foto te staan.

En wat tof was : met de Paddock naar Essen : een hele dag geamuseerd en gelachen en toch was er eigenlijk minder te zien dan voorgaande jaren.

Ook tof : als VIP naar de 24 u van Francorchamps : echt de moeite.

Vreselijk moment : Condroz Rally : horen dat enkele tientallen meters van de plaat waar je 5 minuten daarvoor nog stond een dodelijk ongeval is gebeurd, en te weten dat je daarvoor onder vrienden tegen elkaar zegt : "staan daar gevaarlijk", maar daar is in andere topics al over gediscussieerd.
Old 24-12-2003, 18:34
Pascal Pascal is offline
A4993

Mijn onverwachte deelname aan de Wintercup van 07/12/2003.

Het volledige verslag staat elders op het forum te lezen.

Ik ga stoppen met erover te schrijven of ik krijg opnieuw kippevel.

C U
Old 24-12-2003, 22:14
AlainH's Avatar
AlainH AlainH is offline
De Paddock Regular

Na lang zwoegen de eerste toertjes op Zolder van onzen GTR...
Old 25-12-2003, 14:31
flugel's Avatar
flugel flugel is offline
De Paddock Regular

ff over nagedacht... de Dakar dit jaar, in Egypte voorlaatste wedstrijddag, we waren op rotsen geklommen om de wagens goed te zien passeren, doodse stilte en dan ineens een helikopter met daarbij de eerste motor... prachtig gewoon
Old 25-12-2003, 16:13
Maarten's Avatar
Maarten Maarten is offline
De Paddock Enthousiast

ons eerste podium tijdens de 25u van Francorchamps
Old 27-12-2003, 12:13
Werner333's Avatar
Werner333 Werner333 is offline
Captain Paddock

Ferrari's eerste Le Mans zege in jaren. En ik was erbij en stond onder het podium toen ze hun trofee kregen.

WWW.WERNER333.COM
Old 12-11-2004, 15:29
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast

Thread nog eens van onder 't stof gehaald. Nu gaat het wel over 't jaar 2004 hé.

Mijn kippenvel moment was de overwinning dit jaar in de 24Uren van Zolder voor de GLPK Viper en dan ook nog de seizoensafsluiter winnen.
Old 12-11-2004, 16:11
laurent's Avatar
laurent laurent is offline
De Paddock Regular

misschien beter nieuwe thread maken, ma 2004 is nog ni achter de rug...

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules