|
|
|||
|
|||
siliconemallen
Hallo iedereen,
Ik vraag me af of er iemand ervaring heeft met zelf siliconemallen te maken om stukken te gieten in kunsthars? Groetjes
|
||||
|
||||
Heb hier geen ervaring mee maar misschien kan dit helpen
Deel 1 Mallen maken Deel2 Gieten De eerste is voor het maken van de mallen en de tweede is voor het gieten. Hopelijk ben je hier iets mee |
|
||||
|
||||
Ja, ben al een paar maanden bezig met experimenteren, dus ask away als ge vragen hebt, k heb trouwens een heel goeie tutorial liggen thuis.
Ciao Olivier |
|
|||
|
|||
Hallo Dragonfly en Senor Bigfrit,
Bedankt voor de tips! Die eerste website kende ik al. Ik heb al veel info gevonden op het net, maar op den duur weet ge niet zo goed meer wat nu de juiste manier is, of misschien zijn er meerdere goeie manieren? Ik ga ne keer beslissen wat ik juist wil namaken (waarschijnlijk pitstopfiguurtjes die ik zelf eerst wat wil veranderen van positie en houding) en dan zal ik wel genoeg vragen hebben Olivier. Tussen haakjes, is die tutorial die je hebt ergens te krijgen, of kun je hem kopiëren? Alvast bedankt, Peter
|
||||
|
||||
K kan em als attachment mailen...
(heb dan wel u adres nodig) Maar al bij al, is die op AF net iets diepgaander hoor. Olivier |
|
||||
|
||||
hallo , kun je dat ook doormailen naar mustangshelby22@hotmail.com ?
k'zou ook eens willen proberen om een mal te maken en onderdelen
|
|||
|
|||
@ Bigfrit,
Als je wil kan je doormailen naar peter.jordan@pandora.be Alvast bedankt
|
||||
|
||||
@ bigfrit
je mag dat mij ook eens doormailen. Ik zal eens een poging doen om het eerst te maken, en als dat lukt, eens proberen te gaan van de kast van een yaris naar een citroen C2. mijn wagen namaken. zend maar naar stevenpae@tiscali.be of stevenpae@hotmail.com alvast bedankt Steven |
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests) | |
|
|