![]() |
|
|
|||
|
|||
wist dat ik wat was vergeten :P
|
|
||||
|
||||
Ik dacht dat hun stuurstang was afgebroken bij Hezemans-Hart...
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Allé, het is uiteindelijk ons 3 literke dat met de zege gaat lopen bij de Toerismes. Not bad for an old lady
![]() De twee nieuwe auto's dan. Doordat er pas donderdag voor het eerst kon getrained worden met beide auto's waren de twee opgaves niet echt onverwacht te noemen. Het potentieel is in beide wagens zeker in aanwezig. Michaël deed in de race vier seconden van de kwalificatietijd af en Guino evenaarde de tijd van in de kwalif in allesbehalve ideale condities. |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Weet iemand hier meer van?
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() en er klonk zo'n wooooooooooow over het publiek uit...!! om 'kiekevel' van te krijgen ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
ik heb nog wat foto's van Gillet op site gezet
www.renaudkuppens.be met voorname dank aan Mr.Dallara !
|
||||
|
||||
Net voor halfweg slaat het noodlot toe, Franz moet de wagen langs de piste achterlaten met een gebroken transmissie. Jammer maar helaas.
Hadden ze tijdens de training op 1 april ook al last van, zwak punt? Groet, Bas&Daniel |
|
|||
|
|||
Naar wat ik bij ons in de box heb horen zeggen is dat ze dat tijdens de trainingen ook aan de hand hadden en dat ze geen reserve cardan hadden dus hebben ze zelf één gemaakt.
|
|
||||
|
||||
Dus het is een provisorische oplossing geweest?
Want inderdaad tijdens de training was het ook de transmissie die het begaf, zullen ze voor de volgende wedstrijd toch wel een nieuwe cardan hebben. Geeft dus aan dat deze beslist verbeterd dient te worden. Groet, Bas&Daniel. |
|
||||
|
||||
Er ging eentje uit Amerika overgevlogen worden ...
|
|
||||
|
||||
Trouwens Thomaske ff feliciteren met hun eerste overwinning in 2004.
Bij deze!!! Groet, Bas&Daniel. |
|
||||
|
||||
Misschien een tip voor Thomaske dat hij eens voor kan slaan bij zijn team.
Zowel Callaway als Lingenfelter ( Corvette-tuners bij uitstek) hebben aandrijvingen en transmissies zodanig aangepast dat deze ongelooflijke Nm's en pk's kunnen hebben. Deze kunnen door iedere leek besteld worden! Ze hebben deze aandrijvingen ok wel MOETEN aanpassen, daar de Corvette Z06 Lingenfelter 735 pk heeft en een koppel van 798 Nm!!! Groet, Bas&Daniel. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|