De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 08-04-2004, 15:22
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Quote:
Originally posted by ac.cobra427
Eén topwagen en een meelopertje of twee gewoon goeie combinaties. Moeilijk knoopje om door te hakken hoor.
Zo werkt het niet in de wereld van de autosport hoor. Jij denkt blijkbaar dat men alle budgetten van de betalende piloten in één potje gooit en er dan 2 wagens mee laat rijden.

De waarheid is anders : het budget van een betalende piloot wordt integraal besteed aan de wagen waarmee hij rijdt. Als je dus bv Van Sande op de Red Bull Porsche zou zetten gaat zijn budget mee naar die wagen en kom je budget te kort voor de andere Porsche, temeer daar Palltala een piloot is die betaald moet worden i.p.v. dat hij een budget meebrengt...

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
Old 08-04-2004, 16:32
Baron's Avatar
Baron Baron is offline
Touring car racing !!!!!

Allemaal zeer juiste opmerkingen; maar dat neemt niet weg dat men bij PSi toch met een klein probleem zit. Palttala-Vosse en
Bouvy-Van Sande waren waarschijnlijk meer homogene pilotenkoppels geweest op de PSi-Porsches.
Maar zoals gezegd, het is steeds compromissen zoeken tussen het financiële en het sportieve.
Reply With Quote
Old 08-04-2004, 16:46
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast

Bouvy- Van Sande homogeen? Toch een serieuze onderschatting van Fred ze En Leo is zeker geen slecht piloot hoor. Die heeft ook nog maar amper kunnen rijden met deze auto dus ik verwacht dat hij het verschil met Markus in de loop van het seizoen zal kunnen verkleinen. Zonder de gentlemen drivers was de Belcar nooit kunnen uitgroeien tot wat het nu is. Bij degene die vooraan rijden valt het natuurlijk harder op als beide piloten niet even snel zijn maar ook als je verder op de grid gaat kijken is dat ook zo... Paltalla- Van Sande stonden op het podium en dat kan van enkele zogezegd homogenere duo's niet gezegd worden
Reply With Quote
Old 08-04-2004, 17:01
Baron's Avatar
Baron Baron is offline
Touring car racing !!!!!

Quote:
Originally posted by stijnconinx
Bouvy- Van Sande homogeen? Toch een serieuze onderschatting van Fred ze
Ik onderschat Frédéric Bouvy helemaal niet. Dat is een van de beste endurance-piloten die we in ons land hebben. Dat heeft hij met zijn overwinningen in de 24 Uren van Francorchamps ruimschoots bewezen. Maar Bouvy is niet zo supersnel als Vosse en Palttala. Hij heeft echter wel andere kwaliteiten. Bouvy kan de mekaniek van een wagen sparen en tegelijkertijd toch constant behoorlijke rondetijden neerzetten. Ik denk echt dat een duo Bouvy-Van Sande wel tot zijn recht zou komen.

Last edited by Baron; 08-04-2004 at 18:14.
Reply With Quote
Old 08-04-2004, 17:15
ac.cobra427's Avatar
ac.cobra427 ac.cobra427 is offline
De Paddock Rookie

We gaan hier niet te negatief doen hé. De twee PSi's op drie en vier, daar zou men vooraf voor willen tekenen. En Kurt erbij in de 24h, er staan ons nog mooie dingen te wachten.

En als de Vette zijn onderdelen heeft uit den Amerika, zal het wel ietwat spannender worden dan vorig seizoen. Het was nu al genieten, zowel zaterdag als zondag. Veelbelovend in alle geval.
Reply With Quote
Old 08-04-2004, 17:26
Megane Megane is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by flugel
Wat is dan de juiste conclusie? Van Sande buiten en niet meer rijden?
Trouwens het verschil tussen Anthony Kumpen en Bert Longin was ook niet zo klein, laat Bert rijden en ze pakken die porsche niet meer...
Daar ben ik nog zo zeker niet van. Bent U zeker dat anthony sneller is dan Bert.
Reply With Quote
Old 08-04-2004, 17:32
Megane Megane is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Baron
Ik onderschat Fredéric Bouvy helemaal niet. Dat is een van de beste endurance-piloten die we in ons land hebben. Dat heeft hij met zijn overwinningen in de 24 Uren van Francorchamps ruimschoots bewezen. Maar Bouvy is niet zo supersnel als Vosse en Palttala. Hij heeft echter wel andere kwaliteiten. Bouvy kan de mekaniek van een wagen sparen en tegelijkertijd toch constant behoorlijke rondetijden neerzetten. Ik denk echt dat een duo Bouvy-Van Sande wel tot zijn recht zou komen.
Dat van het materiaal sparen zou ik niet gaan vertellen bij Audi. Of is men vergeten dan fred eens met de audi meereed in de 24U.
Die mannen ( verbergt en hemroulle) hebben daar een paar jaar mee geracet, zonder noumenswaardige stukken. De heer Bouvy rijdt mee en 2 keer met fred aan het stuur boite kapot. Dat was toch wel straf, en de data van de auto liegt niet hé.
Reply With Quote
Old 08-04-2004, 17:37
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Quote:
Originally posted by Megane
Daar ben ik nog zo zeker niet van. Bent U zeker dat anthony sneller is dan Bert.
Op de Viper wel. Maar het zou aanmatigend zijn om dit zomaar in het algemeen op gelijk welke wagen te stellen.

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
Old 08-04-2004, 21:34
Eygmar's Avatar
Eygmar Eygmar is offline
De Paddock Regular

hey jongens neem het van mij aan den bouvy is een van de snelste belcar piloten van het moment
en van brokken rijden is hij niet alleen als ge over de limiet gaat rijden kan er al eens iets stuk gaan
Reply With Quote
Old 08-04-2004, 21:42
pipo's Avatar
pipo pipo is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally posted by Eygmar
hey jongens neem het van mij aan den bouvy is een van de snelste belcar piloten van het moment
en van brokken rijden is hij niet alleen als ge over de limiet gaat rijden kan er al eens iets stuk gaan
Volgens mij, Goossens, Hezemans, Paltalla, Vosse, Couwbergs, Kumpen, en Guino Kenis word nog altijd zwaar onderschat.
Remember the good old procar.
Reply With Quote
Old 08-04-2004, 21:43
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast

Op de Viper is Anthony sneller als Bert en dat geeft Bert ook zonder problemen toe. Want vandaag tijdens de test op Zolder heeft Bert het zelf nog gezegt dat Anthony sneller is als hem
Reply With Quote
Old 08-04-2004, 23:24
alfa155's Avatar
alfa155 alfa155 is offline
De Paddock Rookie

Wie kan me een foto van de BMW M3 E46 bezorgen.
Met Frank meijers en Marc Broekmans met het Nr 83 in de TB classe.
Van het team Meijers motorsport.
Reply With Quote
Old 08-04-2004, 23:28
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally posted by alfa155
Wie kan me een foto van de BMW M3 E46 bezorgen.
Beetje surfen op het net kan geen kwaad Op De Paddock staan er genoeg links naar de diverse fotopagina's zoals bijvoorbeeld in deze thread: New Race Festival: de Foto's

Trouwens jij bent op zoek naar het nummer 84, je ploegmaat Ottooke heeft die op zijn site staan, klik hier
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.

Last edited by Mark; 08-04-2004 at 23:31.
Reply With Quote
Old 09-04-2004, 00:20
R@ce@holiC's Avatar
R@ce@holiC R@ce@holiC is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by pipo
Volgens mij, Goossens, Hezemans, Paltalla, Vosse, Couwbergs, Kumpen, en Guino Kenis word nog altijd zwaar onderschat.
Remember the good old procar.
Reken Georg Severich daar ook maar bij .
Reply With Quote
Old 09-04-2004, 10:26
flugel's Avatar
flugel flugel is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Sennake
Op de Viper wel. Maar het zou aanmatigend zijn om dit zomaar in het algemeen op gelijk welke wagen te stellen.
De topic gaat over het New Race Festival, dus ik beweer niet dat anthony altijd sneller is dan Bert, maar wel op de Viper... 'k blijf dan voor één keer on topic
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules