![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
beetje off topic maar bronvermelding zal dan wel in de readme file worden van dit=
http://forum.depaddock.eu/showthread...&threadid=7565 waar ik aan bezig ben.. en nu trug on topic ![]() |
|
||||
|
||||
Heeft iemand een foto van Marc Goosens die uit de corvette stapt met de gaspedaal in zijn handen ?
|
|||
|
|||
had marc goossens de gaspedaal vast toen hij uitstapte????
|
|
||||
|
||||
ja da is hier ergens opt forum gezegd, dat iemand die had zien uitstappen met de gaspedaal in zijn handen
![]()
|
||||
|
||||
aah ja bedankt
![]() ![]()
|
||||
|
||||
mooie,fotoos alleen een kleine opmerking,in je onderschrift van de corvette staat een: "opgave voor de VIERDE keer op rij"
De corvette heeft idd al 4x opgegeven in zijn belcar geschiedenis -ws by nissan 2003 (?) -24 uren van zolder 2003 (sortie in eerste linkse door frank hahn) -new race festival 2004 (gebroken as) -ws by nissan & belcar 2004 (gebroken gaspedaal) maar niet op rij eh ![]()
Dirt Devils racing team, BMW E30 ![]() Last edited by fast freddy; 03-05-2004 at 21:53. |
|
||||
|
||||
ja freddy heeft gelijk maja iederen kan eens een fout maken zal zeker niet met opzet zijn
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Grtz, Nicki |
|
||||
|
||||
Nicki kan je die foto eens naar mij sturen aub
![]()
|
||||
|
||||
Ik zal hem eens proberen te plakken:
Nicki Edit: problemen met de foto... Last edited by Nicki_Mks; 05-05-2004 at 21:06. |
|
||||
|
||||
echt wel vet die foto
![]() ![]()
|
||||
|
||||
nicki, mijn vermoeden klopte, patrick selleslagh of marc vannerum hebben hun corvette wel degelijk geklasseerd op de belcar masters, al dan niet als 32e op 15 ronden van de leider,
maar wel geklasseerd...mijn bron die het bevestigde was turbo magazine n° 116 van november/december van als er een opgave op de masters was geweest dan waren het ook maar 3 opgaves op rij,tijdensde 6e meeting ophet spa racing festival eindigen ze knap dedre, tot op heden hun beste resultaat. nicki je moet niet zien als een "op de vingers tikken van mij" maar gewoon een correctie van jouw gegevens, moest een slecht gezind teamlid dit zien zal die na deze twee races(en opgaves dus) misschien wat minder vriendelijk zijn. PS: na het zien van jou foto vraag ik me af hoe ze die over de streep hebben gekregen....hem erover geduwd ?
|
||||
|
||||
en het is idd zeker waar om dat te vermelden......wat je hierbij met deze foto prachtig gedaan hebt, he should go down in Belcar history
|
|