![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Jan. =--- PS.: wij vieren moederdag op 15 augustus, da's meestal gene zondag... ![]()
|
|||
|
|||
Quote:
![]() ![]() ![]() C U |
|
||||
|
||||
strax de race..... te hope eens wat spanning.. zou wel grappig zijn als montoya schumi van de baan rijd en sato zou winnen
|
|
||||
|
||||
Ik ben op 23 ronden van het einde gestopt met kijken, saaie boel hoor, sorry. Niks te beleven.
|
|
||||
|
||||
U hebt het langer volkgehouden dan ik
![]()
|
||||
|
||||
ik ben al blij da ik geen tv heb, als ik da zo volg via de live timing...
|
||||
|
||||
Erg erg erg...op geen enkel moment zat ik dus op het puntje van m'n stoel... En Montoya er dan uit, was dat balen!!
Gelukkig kon ik toch nog genieten van de commentaren! ![]() Groetjes, Belle |
|
||||
|
||||
Ik heb het toch heel de race uitgehoude, al hadden mijn ogen het tegen het einde moeilijk om open te blijven. Dit vond ik ook wel echt de saaiste race van het seizoen (in de andere kon Button me nog amuseren
![]() ![]()
|
||||
|
||||
De start was interessant, misschien het interessantste van de hele race. Trulli die enorm snel weg was en Schumacher die voor één keer eens niet van zijn lijn gaat. Na de eerste pitstops was de spanning eruit tot het moment dat de commentatoren me erop attent maakten dat de Ferrari van Schumacher een probleem leek te hebben met de uitlaat. Toen ben ik nog beginnen hopen dat Schumacher eens uit zou vallen, maar helaas. Interpreteer dit nu niet als een anti-Schumacher uitspraak, maar als hij uitgevallen zou zijn, dan werd het kampioenschap toch al een klein beetje interessanter. Beide Renaults presteren goed, BAR haalt met Sato en Button toch nog enkele punten binnen, BMW-Williams stelt teleur. Beide McLarens werden ook nog eens gedubbeld!
|
|
||||
|
||||
Die start van Trulli was inderdaad wel indrukwekkend! Zijn derde stek heeft hij zeker verdiend! Maar ik had ook graag Alonso op dat podium zien staan. Die was ook aan een sterke race bezig...
En ik dacht ook dat de race interessanter zou worden toen ik het probleem van de Schumi-bolide te horen kreeg, maar blijkbaar bleef de wagen toch probleemloos bollen...en haalde daarbij ook nog hoge tijden... Ik had dat ene punt Toyota zeker gegund! Groetjes, Belle |
|
||||
|
||||
ik heb enkel de start gezien, voor de rest heb ik de race niet gezien eigelijk... slaapverwekkend, en ik was al zo moe
![]()
|
||||
|
||||
tja schumi is een klasse op zich.. dan het uitvallen van montoya en het (al weer) tegen vallen van McLaren.... maarja wat doe je aan de dominantie van schumi meschien tijdens de gp van belgie in de bosjes zitte en zen band kapot schiete
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Ik vind het mooi wat Trulli deed. Hij draagt zijn podium op aan een zieke vriend en schenkt hem zijn trofee (bron Pitstop.tv)
|
|
||||
|
||||
En wat vinden we van het pitprobleem van Barrichello? Sabotage? Of zouden ze na hun dagelijkse trainingen ook bij Schumacher het vierde wiel durven te vergeten?
|
|
||||
|
||||
tja als barrichello voor schumi stond had hij waarschijnlijk toch weer iets een "remfout" ofzo!! jammer dat zelfs een een hevige schumacher fan er zo over moet denken..!
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|