|
|
|||
|
|||
Quote:
Dat de TS13 beter zou zijn, heb ik nog al horen vliegen. Ik heb er geen ervaring mee. Ik denk dat hij wat harder is, als je begrijpt wat ik bedoel . Het beste is natuurlijk 2 componenten (ik zal het maar zeggen hé Gulfie ) maar dat is voor een van de volgende modellekes
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
En voila, hoe een projectje dat meer dan 2 jaar geleden gestart werd en zich wat moeizaam heeft voortgesleept, uiteindelijk uitgedraaid is op een "rusher".
Ik besloot immers pas in het begin van deze week het model af te werken om als verjaardagscadeau te geven. Klein detail, verjaardagsfeestje was deze namiddag al... De mannen die gisterenavond nog op de bijeenkomst waren, hebben toen zelf kunnen zien in welk stadium de kit zich toen nog bevond en velen zeiden "klaar tegen morgen? = " Ben dan ook naar huis gereden en weer aan de werktafel gaan zitten. Alles wat nog geverfd moest worden is dan ook nog geschilderd geraakt en vandaag heb ik dan de rest "afgewerkt/gemonteerd". Dat was niet zonder risico, maar het is wel allemaal goed gegaan. Tot op het laatste moment, nog snel even dit, nog snel even dat enz... We waren "slechts" 10 minuten te laat op het feestje, maar de 911 was wel af - de ruitenwissertjes onderweg nog drogend. De jarige was verrast en uitermate tevreden. Eind goed, al goed, maar "don't try this at home", want ik heb nagenoeg geen enkele modelbouwregel gevolgd. Gewoon op ervaring en instinct gewerkt, met enkele spannende momenten, maar toch weer veel geleerd, over de hardheid van B501 en diens resitentie tegen lijmspoortjes bijvoorbeeld. Ik denk dat ik in de toekomst me toch maar bij B501 ga houden en de TS13 ga laten voor wat het is. Toch zijn er enkele foutjes ingeslopen, die ik nog iets of wat heb kunnen camoefleren hier en daar, maar bon. De aangehechte foto laat zien hoe ie afgeleverd is. Betere foto's van de 911, alsook enkele met sister Turbolook vinden jullie in de gallerij: http://forum.depaddock.eu/showthread.php?t=14975 Tot de volgende "rusher"... Last edited by Guido; 18-02-2007 at 00:43. |
|
||||
|
||||
Knap werk geleverd deze voorbije nacht
|
|
||||
|
||||
Wat een mens al niet kan presteren na het nuttigen van een lekker frietje, ook al is het een kleintje.
Ik denk dat de jarige wreed content is met zijne cadeau.
|