![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
Pfffffff. Ik kan tegen een stoot. ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
JpMontoya,
Ik raad je aan om eens in de Kammenstraat in Antwerpen te gaan kijken. Iets verder dan de Fish & Chips heb je een kleine schoenwinkel die verschillende soorten sparco's verkoopt, al dan niet ism puma. Die in de footlocker zijn veel te beperkt. Ik ben de naam van de winkel vergeten maar je kan hem niet missen. Het is totnogtoe de enigste winkel die ik in belgie gzien waar ze een uitgebreide keuze hebben en niet alleen zwart, grijs, bkauw en rood. Vermits je van Keerbergen bent zou je er tijdens het verlof wel moeten geraken. Ik heb de mijn in april gekocht van een vriendelijke italiaanse dame die zich van prijs vergiste en me een stel goedkope MOMO's verkocht ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ik vind het gewoon onnozel dat er kei veel mensen die dragen als gewone vrijetijds schoen.
De meetste weten waarschijnlijk nog geen eens dat dit eigenlijk race-schoenen zijn. En probeer maar eens met die schoentjes over keitjes te lopen enzo, liever zij dan ik want goe doet dat ook niet.
|
||||
|
||||
Quote:
Het gaat er om dat die schoentjes simpelweg niet gemaakt zijn om er kilometers mee te gaan stappen. Er zijn zelfs winkels die er extra zooltjes bij verkopen omdat ze zelf ook genoeg weten dat die schoentjes niet genoeg steun bieden aan de voeten. Ik zou ze ook niet willen missen tijdens het karten of als ik met een racewagen ga rijden maar van zodra dat gebeurd is gaan ze uit en de tas in. Tijdens een 24u gaan ze ook niet uit maar dat zijn uitzonderingen en dan ga ik zeker niet langer dan 15min buiten staan bij vriestemperaturen.
|
||||
|
||||
Ik dacht nog altijd dat sparco een merk was van motorsportartikelen, als die ism Puma een paar kartschoenen maken zijn die (denk ik toch) gemaakt voor te karten, ikzelf heb er mij ook zo besteld om te karten (105 euro in jpr) en heb een gewoon paar puma's om zo te dragen (waterdicht en vriesdicht, alhoewel
![]() |
|
||||
|
||||
FIA gekeurde = 100€ in footlocker
niet-gekeurde = 90€ in footlocker Op zich vind ik die schoenen wel knap ... maar ze zijn er idd niet echt voor gemaakt. airco
|
|||
|
|||
Voor diegene die het zou interesseren, er bestaan ook sportschoenen (basketsloefkes) die dezelfde kleur en opschrift hebben als de befaamde bottekes.
![]() |
|
||||
|
||||
S nu eenmaal de mode, en ik ga mee met de mode
![]() lol ik draag soms zelfs 2 kleuren. Blauw & grijs.das wel nice. En da is helemaal niet belachelijk. Zo kan je van elke schoen beginnen discuteren over z'n afkomst & z'n terein waar ie te gebruiken is.
|
||||
|
||||
Grave shoes en.... reclame voor de autosport!
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Als 'de mode' morgen beslist dat een race-overall ook in het dagdagelijkse leven gedragen kan worden en best trendy is, dan krijgen we pas écht reclame voor de autosport !
![]()
|
||||
|
||||
hé hé, ik zal mijnen teut is open zetten, ik ben nl schoenenverkoper ;-)
wij verkopen ze niet, maar ik ben ze gaan halen voor mijn vriendin en een vriend voor hune kerst, 'k heb zowel voor de rode damesmaat als voor de blauwe herenmaat 100€ betaald in de footlocker in brussel. dat het de mode is is ook duidelijk, wekelijks wordt er gebelt met de vraag of we de sparco's verkopen. Ik wou me de grijze aanschaffen, maar vermits iedereen ze nu al heeft heb ik het zo maar gelaten. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() alternatiefje voor de sparco's
|