![]() |
|
|
||||
|
||||
shop merchandise algemeen
ik wil een nieuw paar sparco schoenen puma kopen, heeft er iemand ervaring met een een site die online F1-stuff verkoopt ?
|
||||
|
||||
Ga eens kijken bij Siesta, ik zag er sparcoschoentjes. Ze kosten iets van een 4000fr, maar vraag me niets van de kwaliteit of zo...
|
|
||||
|
||||
koop die gewoon in de footlocker!!
ge moet wel een beetje uitkijken want enkel de zwarte (en dan nog niet allemaal, ge moet daar echt op letten!) zijn gekeurd door de FIA om te racen! de anderen zijn niet brandveilig enzo! De gekeurden kosten daar €100 en de niet gekeurden €90 |
|
||||
|
||||
in Footlocker hebben ze geen blauwe mids meer, alleen high's - en da van die brandveiligheid zo belangrijk is da voor mij ook niet - ik zoek blauwe mids of rode
toch in Footlocker leuven - Gent niet meer ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Is er ne footlocker in Leuven? Sinds wanneer?
|
|
||||
|
||||
Die dingen komen trouwens meer en meer in de mode als alledaags sportschoentje...doet me denken aan die pilotenjasjes, 'Scott' , of nog beter; Porsche-jasjes als je geen Porsche hebt...
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
in de mode? -> ik heb mijn eerste paar als sedert begin juli, die collectie begint al uitgeput te geraken, én dat zijn gewoon mooie schoenen, piloot of geen piloot, bij het karten zijn die wel top!
|
||||
|
||||
Ik heb mij zo'n paar zwarte gekocht (gekeurde) en inderdaad die zijn de max om te karten.
|
|
||||
|
||||
inderdaad, in de mode dus
![]() en idd Werner: Friends episode 605: The One with Joey's Porsche ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Wie heb ik nu beledigd, u of Werner ? ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
cfr. Puma Mostro -> mag je deze dan ook alleen op track gebruiken?? ![]() dit zijn ook afgeleide van spikes hoor. schoenen draag je vooral omdat ze mooi zijn en ze goed zitten en de replicat's voldoen perfect aan deze eisen.
|
|