![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Maar kzou wel graag aan je lijstje de Stealth willen toevoegen ![]() En de Marcos... als deze terug wat kan aansluiten want dat draait bij hen niet zo lekker..., probs?? |
|
||||
|
||||
Quote:
Het is het volste recht van SRT om hun 2e Corvette in te zetten. 'Op een handige manier gebruik maken van het reglement' noemt men zoiets. Meestal is dat een specialiteit van GLPK, maar ditmaal weet SRT er beter mee om te springen. Trouwens, als ik mij niet vergis, staat er in Hasselt nog een gele Corvette C6R. In plaats van op de boodschapper te schieten, had Bert - Het is altijd de schuld van de anderen - Longin er bij GLPK misschien kunnen op aandringen om ook een 2e wagen in te zetten? Dat zou pas helemaal mooi geweest zijn, niet? |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
![]() ![]() ![]() Woorden terug trekken aub. Dit gaat voor mij te ver! Niet omdat Bert Longin (toevallig) een rijder is van GLPK. Maar zo'n uitspraken doe je gewoon niet! Mvg... |
|
||||
|
||||
Quote:
Je zet Ronaldo toch ook niet in een ploeg in derde klasse...
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Top 10: 19-1-12-33-21-5-23-49-29-7
Last edited by Nicki_Mks; 07-10-2006 at 11:42. |
|
||||
|
||||
ge moogt zeggen over Longin wat hij wilt, maar hij heeft wel gelijk... als hij niet de eerste wagen uit de pit is, waarom wordt dan alleen hij bestraft voor het negeren van dat rode licht? me dunkt dat de wagen vóór hem dat dan ook gedaan heeft...
|
||||
|
||||
Quote:
nochtans, de corvettes die in Belgie rijden, hebben allemaal al eens Le Mans gewonnen (of op het podium geëindigd). dus technisch gezien wordt "Ronaldo" hier al in "derde klasse" ingezet
|
||||
|
||||
ivm het rode licht: als je erdoor rijdt, en je wordt betrapt, dan moet je de gevolgen dragen, zonder morren ... In het geval van Longin is het pech voor hem dat hij betrapt is. In het geval van de andere wagen, die heeft gewoon geluk gehad deze keer. Omgekeerd zal ook wel eens gebeuren ...
|
|
||||
|
||||
dat is toch gewoon bullshit (sorry, maar een ander woord weet ik er niet voor)
zo'n corvette zie je toch? als je een wagen achter een andere wagen door het rood ziet rijden, dan zie je die eerste toch ook??
|
||||
|
||||
We gaan nu wel een spannende wedstrijd zien morgen. GLPK zal moeten jagen vanuit positie 10 om de wedstrijd te winnen. Ze zijn sneller dan de lichte SRT Vette, dat zag je in de trainingen al, dus alles is nog mogelijk, maar een one-man show wordt het niet denk ik
![]() |
|
||||
|
||||
Tja, het zal zijn zoals in het voetbal: Soms ziet de scheidsrechter een strafschopfout en fluit, soms ziet 'ie het net niet, en blijft het stil
![]() (stil, behalve op de tribunes ![]() |
|
|||
|
|||
Spijtige zaak voor GLPK en chance voor SRT. Zou SRT ook moeten bestraft worden? Eigenlijk wel, maar blijkbaar is de inbreuk van SRT niet vastgesteld. En kon Bert Longin even naar links kijken naar het licht alvorens buiten te rijden uit de pitlane? Waarschijnlijk wel. Moest de straf voor GLPK zo straf zijn? Waarschijnlijk niet. Ach ja je kan hierover blijven discussiëren, feit is dat we een interessante wedstrijd tegemoet gaan. De GLPK Corvette staat wat meer naar achteren, dus we mogen ons opmaken voor een leuke inhaalrace.
Prestatie van het weekend? Val Hillebrand die de Stealth op slechts 7 tienden van de 2e Corvette wist te zetten en daarme een zeer knappe 3e startplaats verdiende! Last edited by VDB Motorsport; 07-10-2006 at 14:25. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|