![]() |
|
|
|||
|
|||
onwaarschijnlijk realistisch maat, blij dat ik heb kunnen helpen.
Ik zal de foto eens laten zien aan mijne "leverancier", ge weet nooit waarvoor het goed is ![]()
|
||||
|
||||
Top!
Dit is inderdaad wat we nodig hebben om gordels te maken. En om niet alle credit op het materiaal te steken: heel mooi afgewerkt ook, met veel zin voor detail en realisme.
|
||||
|
||||
Schitterend!
![]() |
|
||||
|
||||
Prachtig
![]() En bij deze stel ik voor om tijdens de modelbouwmeetings een paar flessen wijn te kraken om zo aan voldoende materiaal te geraken. Dat den Andy zijn wijnkelder al maar begint bij te vullen. ![]()
|
||||
|
||||
De beide stoelen zijn nu gemonteerd. Ik heb wat epoxy lijm moeten gebruiken om ze vast te zetten. Doordat de originele steunen verwijderd werden en ik deze vervangen heb door ronde buizen is er merkelijk minder contact oppervlak. Epoxy lijm zorgt ervoor dat het minste hechtingsoppervlak toch uitzonderlijk goed kleeft.
Zo ziet het er dus op dit moment uit. Nu de gordels nog rond de rolkooi maken aan de achterzijde en dan kan de rest van het interieur afgewerkt worden.
ранняя пташка получает червя ... но вторая мышь получает сыра! ![]() Last edited by Gulfie; 17-12-2006 at 21:42. |
|
||||
|
||||
Alhoewel de gordels zeker mooi en overtuigend zijn, ga ik in de toekomst toch geen lood gebruiken hiervoor. Maar dat is natuurlijk persoonlijke voorkeur. Knap werk!
|
|
||||
|
||||
Idd zeer mooi bezig!!
|
||||
|
||||
![]()
Ik denk dat we weer een mooi blauw model zien ontstaan,
fantastische details.................'k leer in ieder geval veel bij en blijf aandachtig volgen! ![]() |
|
||||
|
||||
Ik heb de laatste dagen flink wat kunnen doorwerken maar door een defect aan mijn camera heb ik geen updates kunnen posten.
Het euvel is ondertussen hersteld en dus kunnen we weer verder ... wat is er gebeurd sinds de laatste update. Wel, het einde is in zicht, dus ik moet nu goed beginnen plannen wat te doen om te verhinderen dat ik dingen ga vergeten als het model dicht gebouwd is. De binnenkant is zo goed als klaar. De hoedeplank is gemonteerd en ik ben er vrij tevreden over. De hydraulische leidingen voor de schokdempers achteraan zijn gelegd, ... Ik moet alleen nog de netten maken achteraan waarin de jassen gestoken kunnen worden. Ik heb ook, als detail, de leeslamp geďnstalleerd. Lijkt me leuk als je de auto binnen kijkt. Het reserve wiel was een domper. Blijkt dat het originele wiel van de kit niet in de uitsparing achteraan past (nice work Tamiya!). Dus een zijde van het wiel vlak gemaakt en dan past het wel. Gelukkig zie je hiervan niets als de carrosserie gemonteerd is. De radiatoren zijn ook gemonteerd. In plaats van de STI decal te gebruiken heb ik het paintmask van de PE set genomen en gespoten. Ziet er gewoon veel leuker uit. De deurrubbers zijn ook gemonteerd en zwart gemaakt. Een hels werk als je bedenkt dat alles zeer dun is en mooi op de rand van de deuropening moet liggen. Als kleine extra nog even de pennen toegevoegd die op de copiloot deur gemonteerd zijn. De helmen zijn ook al onder handen genomen. In plaats van de decal te gebruiken voor de blauwe overgang naar het zilver heb ik dit ge-airbrushed. Na het aanbrengen van de decal bovenaan op de helm ontbraken nog 2 dingen op de helm. Het website adres 'www.richardburns.com' en de namen van piloot en co-piloot. Decal sheet kan dan wonderen doen en een lettertype van 0.8mm hoog paste perfect. De microfoon en chin straps voor de helm drogen nog op dit moment ... waarschijnlijk te zien in een volgende update?
ранняя пташка получает червя ... но вторая мышь получает сыра! ![]() Last edited by Gulfie; 29-12-2006 at 00:04. |
|
||||
|
||||
Proficiat man, tot hier toe echt al sjiek gedaan!!
|
|||
|
|||
subliem gewoon die auto !
zoveel details maar echt prachtig gedaan |
|
||||
|
||||
![]() (zonder woorden)
|
||||
|
||||
Knap bezig hoor. Superdetails!
Ik wist trouwens niet dat het reservewiel niet paste. Ik heb dat probleem niet gehad... Nu ja, het is gelukkig goed gekomen. Van welk materiaal en hoe maak je al die extra accessoires zoals pen en microfoon?? Grtzzz
|
||||
|
||||
De pennen zijn gemaakt van naalden waarvan de kop bewerkt is. De microfoon heb ik gemaakt uit dunne ijzerdraad (voor de arm) met daarop aan het uiteinde een bolletje van Tamiya putty.
|
||||
|
||||
Prachtig!!
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|