![]() |
|
|
||||
|
||||
allé wie is nu weer in de fout gegaan ??
glpk out of race
|
||||
|
||||
Kumpen in de fout en hiermee einde race. SRT pakt dubbel.
Knappe strijd tussen Menten en Kumpen. Menten was op het eind van de race een meester in het "deur dicht gooien" en Kumpen die te ongedulig was ging zwaar in de fout bij het aanremmen van de Busstop. Kumpen pakt een van de Porsches vol in de zij en knalt samen met de Porsche eraf. De SRT corvette slaagt erin de chrash min of meer te mijden en de wagen onder controle te houden. Na een kort oponthoud vervolgt Menten zijn weg naar een knappe 2° plaats. Cru gesteld, eigen fout van Kumpen die niet voldoende anticipeerde en te laat aanremde. Hiermee verliest GLPK eigenlijk zelf de race. Last edited by fordje; 08-10-2006 at 20:53. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Welke porsche was het die bij die crash betrokken was?
Hoe zit dat eigenlijk met die schade, moet Kumpen of zijn verzekering die betalen, of is dat gewoon pech voor het porsche-team? |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Quote:
Edit: ik begrijp alleen geen bal van de algemene puntentelling, iemand die weet hoe dat in elkaar steekt? Last edited by Yves; 08-10-2006 at 18:38. |
|
||||
|
||||
Quote:
De ophanging links achter was afgebroken, en wat carrosserieschade...
|
||||
|
||||
Ben net terug van Spa, wat een race!!
![]() Schitterende dubbel van SRT! Hun strategie is compleet gelukt. GLPK heeft zich laten opnaaien en ze hebben zich zwaar verslikt! Toch een beetje vreemd dat een team dat in FIA GT meedraait zich nog aan zulke trucen laat vangen ![]() ![]() Jammer van het trage tempo van de Marcos, hebben ze daar geen reservemotor bij Eurotech dan? ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Was ook aanwezig in Francorchamps. Knappe race gezien, waar voor mijn (vrijkaart) gehad.
![]() ![]() Ik dacht dat Kumpen al bijna een volle ronde voorbij Menten was ? Aan de source (waar ik stond) gingen ze zij aan zij naar beneden. De volgende ronde zie ik AK met een zwaar gehavende auto uit de busstop komen. Een tijdje daarna volgde Menten. Mijn idee was (en is nog steeds) dat AK's zegedrift zo groot was, dat ie absoluut nog achter Bouchut wou aangaan. Verschil tussen de beide teams ? Bij SRT beslist de teamchef over de racestrategie, bij GLPK beslist het ego van de rijders... Als AK dit flikt in het FiaGt, dan schopt vader Hezemans em uit die Corvette... |
|
||||
|
||||
Toeschouwers? Die waren op 1 hand te tellen.............pas tegen 12.00 in Spa en nog vooraan kunnen parkeren. Geen goed teken.
Op de baan zelf was het na verloop van tijd ook rustig, er is weer een behoorlijk pak schade gereden. Zal wel een rustige Belcar Masters worden ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Op het ogenblik dat ze zij aan zij uit de source kwamen, zat ik op de tribune aan de raidillon. Menten blokte Kumpen af, en ging als eerste de raidillon omhoog. Kumpen is Menten in die ronde niet voorbij gegaan tot het aanremmen van de busstop. Ik heb na de race met Ronald Vetters gesproken (Porsche n°35). Hij zei dat bij het aanremmen van de busstop de Corvette van Menten vlak achter hem zat. Kumpen probeerde Menten uit te remmen, wat mislukte met de crash als gevolg.
|
||||
|
||||
Wat een zalige dag trouwens, leuke race en zo'n weer, jongens toch! Ik moet meer zeggen dat ik alleen naar Spa kom als het niet de hele dag regent
![]() 't Was precies voor mij besteld ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|