De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 08-10-2006, 15:21
ikke's Avatar
ikke ikke is offline
De Paddock Rookie

allé wie is nu weer in de fout gegaan ??
glpk out of race
Old 08-10-2006, 15:26
fordje's Avatar
fordje fordje is offline
De Paddock Regular

Kumpen in de fout en hiermee einde race. SRT pakt dubbel.

Knappe strijd tussen Menten en Kumpen. Menten was op het eind van de race een meester in het "deur dicht gooien" en Kumpen die te ongedulig was ging zwaar in de fout bij het aanremmen van de Busstop. Kumpen pakt een van de Porsches vol in de zij en knalt samen met de Porsche eraf. De SRT corvette slaagt erin de chrash min of meer te mijden en de wagen onder controle te houden. Na een kort oponthoud vervolgt Menten zijn weg naar een knappe 2° plaats.

Cru gesteld, eigen fout van Kumpen die niet voldoende anticipeerde en te laat aanremde. Hiermee verliest GLPK eigenlijk zelf de race.

Last edited by fordje; 08-10-2006 at 20:53.
Reply With Quote
Old 08-10-2006, 15:49
GT2-R's Avatar
GT2-R GT2-R is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by fordje
Cru gesteld, eigen fout van Kumpen die niet voldoende anticipeerde en te laat aanremde. Hiermee verliest GLPK eigenlijk zelf de race.
En waarschijnlijk ook het kampioenschap. SRT moet waarschijnlijk slechts uitrijden in de BLR...
Old 08-10-2006, 15:54
Pinzie's Avatar
Pinzie Pinzie is offline
De Paddock Regular

Welke porsche was het die bij die crash betrokken was?
Hoe zit dat eigenlijk met die schade, moet Kumpen of zijn verzekering die betalen, of is dat gewoon pech voor het porsche-team?
Reply With Quote
Old 08-10-2006, 15:57
MMS's Avatar
MMS MMS is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by Pinzie
Hoe zit dat eigenlijk met die schade, moet Kumpen of zijn verzekering die betalen, of is dat gewoon pech voor het porsche-team?
de 35 van jeuris Vetters
Old 08-10-2006, 18:28
Yves Yves is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by doctor jozz
En waarschijnlijk ook het kampioenschap. SRT moet waarschijnlijk slechts uitrijden in de BLR...
GLPK is nog als 6e geklasseerd in klasse 1, ze pakken dus nog 10 punten. SRT pakt 20 punten, en laat dat verschil van 10 punten nu ook net het verschil zijn in de tussenstand in klasse 1. GLPK en SRT gaan dus met evenveel punten de laatste race in. Belooft alleszins een spannende ontknoping te worden..

Edit: ik begrijp alleen geen bal van de algemene puntentelling, iemand die weet hoe dat in elkaar steekt?

Last edited by Yves; 08-10-2006 at 18:38.
Reply With Quote
Old 08-10-2006, 18:41
B.V.S.'s Avatar
B.V.S. B.V.S. is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Pinzie
De schade... dit is dikke pech voor de Porsche van Vetters-Jeuris. In de autosport is het ieder voor zich.
De ophanging links achter was afgebroken, en wat carrosserieschade...
Old 08-10-2006, 19:03
Neo-242's Avatar
Neo-242 Neo-242 is offline
De Paddock Regular

Ben net terug van Spa, wat een race!!
Schitterende dubbel van SRT! Hun strategie is compleet gelukt. GLPK heeft zich laten opnaaien en ze hebben zich zwaar verslikt! Toch een beetje vreemd dat een team dat in FIA GT meedraait zich nog aan zulke trucen laat vangen De Stealth was goed op dreef
Jammer van het trage tempo van de Marcos, hebben ze daar geen reservemotor bij Eurotech dan?
Reply With Quote
Old 08-10-2006, 19:23
JorritVD's Avatar
JorritVD JorritVD is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Yves
GLPK is nog als 6e geklasseerd in klasse 1, ze pakken dus nog 10 punten. SRT pakt 20 punten, en laat dat verschil van 10 punten nu ook net het verschil zijn in de tussenstand in klasse 1. GLPK en SRT gaan dus met evenveel punten de laatste race in. Belooft alleszins een spannende ontknoping te worden..

Edit: ik begrijp alleen geen bal van de algemene puntentelling, iemand die weet hoe dat in elkaar steekt?
Dat is zeer apart dat ze punten krijgen, want ik herriner mij dat de Viper van AD Sport geen punten kreeg op Zolder in de laatste minuten.
Reply With Quote
Old 08-10-2006, 19:33
Megane Megane is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Neo-242
Ben net terug van Spa, wat een race!!
Schitterende dubbel van SRT! Hun strategie is compleet gelukt. GLPK heeft zich laten opnaaien en ze hebben zich zwaar verslikt! Toch een beetje vreemd dat een team dat in FIA GT meedraait zich nog aan zulke trucen laat vangen De Stealth was goed op dreef
Jammer van het trage tempo van de Marcos, hebben ze daar geen reservemotor bij Eurotech dan?
Als ge moest weten wat AK ooit al kapot heeft gereden. ( 24U franco. + zolder en andere)
Reply With Quote
Old 08-10-2006, 19:58
Z3Cp's Avatar
Z3Cp Z3Cp is offline
De Paddock Rookie

Was ook aanwezig in Francorchamps. Knappe race gezien, waar voor mijn (vrijkaart) gehad. Spijtig genoeg was ik haast alleen

Ik dacht dat Kumpen al bijna een volle ronde voorbij Menten was ? Aan de source (waar ik stond) gingen ze zij aan zij naar beneden. De volgende ronde zie ik AK met een zwaar gehavende auto uit de busstop komen. Een tijdje daarna volgde Menten.
Mijn idee was (en is nog steeds) dat AK's zegedrift zo groot was, dat ie absoluut nog achter Bouchut wou aangaan.
Verschil tussen de beide teams ? Bij SRT beslist de teamchef over de racestrategie, bij GLPK beslist het ego van de rijders...
Als AK dit flikt in het FiaGt, dan schopt vader Hezemans em uit die Corvette...
Reply With Quote
Old 08-10-2006, 20:10
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Toeschouwers? Die waren op 1 hand te tellen.............pas tegen 12.00 in Spa en nog vooraan kunnen parkeren. Geen goed teken.

Op de baan zelf was het na verloop van tijd ook rustig, er is weer een behoorlijk pak schade gereden. Zal wel een rustige Belcar Masters worden
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 08-10-2006, 20:11
smiley's Avatar
smiley smiley is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by Mark
Toeschouwers? Die waren op 1 hand te tellen.............pas tegen 12.00 in Spa en nog vooraan kunnen parkeren. Geen goed teken.
zal ook wel aan de verkiezingen gelegen hebbe
Reply With Quote
Old 08-10-2006, 20:26
B.V.S.'s Avatar
B.V.S. B.V.S. is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Z3Cp
Ik dacht dat Kumpen al bijna een volle ronde voorbij Menten was ? Aan de source (waar ik stond) gingen ze zij aan zij naar beneden. De volgende ronde zie ik AK met een zwaar gehavende auto uit de busstop komen. Een tijdje daarna volgde Menten.
Mijn idee was (en is nog steeds) dat AK's zegedrift zo groot was, dat ie absoluut nog achter Bouchut wou aangaan.
Hey Frank...

Op het ogenblik dat ze zij aan zij uit de source kwamen, zat ik op de tribune aan de raidillon. Menten blokte Kumpen af, en ging als eerste de raidillon omhoog. Kumpen is Menten in die ronde niet voorbij gegaan tot het aanremmen van de busstop.
Ik heb na de race met Ronald Vetters gesproken (Porsche n°35). Hij zei dat bij het aanremmen van de busstop de Corvette van Menten vlak achter hem zat.
Kumpen probeerde Menten uit te remmen, wat mislukte met de crash als gevolg.
Old 08-10-2006, 20:27
Neo-242's Avatar
Neo-242 Neo-242 is offline
De Paddock Regular

Wat een zalige dag trouwens, leuke race en zo'n weer, jongens toch! Ik moet meer zeggen dat ik alleen naar Spa kom als het niet de hele dag regent
't Was precies voor mij besteld
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules