De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Autosport algemeen
Home
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 22-12-2004, 14:24
TommySoprano TommySoprano is offline
De Paddock Regular

Mark Blundell? Ik zie Hill eerlijk gezegd niet rap zoiets doen, die zit op z'n gemak in Dublin.
Reply With Quote
Old 22-12-2004, 15:02
Bart.Vandecavey's Avatar
Bart.Vandecavey Bart.Vandecavey is offline
De Paddock Enthousiast

De naam David Leslie valt wel veel...
Old 22-12-2004, 16:47
Bramzel's Avatar
Bramzel Bramzel is offline
De Paddock Regular

David Leslie is commentator voor Eurosport UK. Zou die niet contractueel vastgelegd zijn? Dat hij niet voor andere maatschappijen mag werken?
Reply With Quote
Old 22-12-2004, 17:00
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
David Leslie werkt toch niet voor de BBC. the Stig werkt voor de BBC

Reply With Quote
Old 22-12-2004, 17:21
Jochie's Avatar
Jochie Jochie is offline
De Paddock Regular

Ik heb even naast de vermoedelijke Stig gestaan (hij had zijn helm op).
Gezien zijn beperkte lengte <1m70, lichaamsbouw en de manier waarop de crew hem orders gaf (lees als toeblafte) en hij gehoorzaamde lijkt het mij echt een jong gastje ... geen idee wie.

Jochen
Reply With Quote
Old 11-01-2005, 16:53
TommySoprano TommySoprano is offline
De Paddock Regular

Voor de Jeremy Clarkson fans onder ons:

http://www.driving.timesonline.co.uk...,12529,00.html
Reply With Quote
Old 01-02-2005, 16:46
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally posted by marcel
ze heeft eerst Clarkson wa rondgereden op de ring, omdat hij er totaal geen ervaring had. toen hij uiteindelijk zijn rondje onder de 10 minuten had (9'59), heeft zij ook een rondje (of meer, ze hebben er alleszinds maar 1 getoond...) alleen gereden, en dan heeft ze der wel alles uitgehaald wat er in zat...
ik heb het nog eens gezien, en in die oefenrondjes was het Jeremy die reed, Sabine zat in de passagierszetel tips te geven.
Old 15-03-2007, 00:33
Ottooke's Avatar
Ottooke Ottooke is offline
I need speed !

Omdat er in deze thread sprake is van The Stig heb ik hier een link naar een filmpje dat op het internet rondzwerft: http://www.youtube.com/watch?v=VihIf...hp%3Ft%3D17609

Volgens verschillende mensen is dat de stem van Damon Hill. Ik heb hem nooit in het echt horen spreken, dus ik kan dat niet bevestigen. Iemand van jullie wel?

De aflevering waaraan ze toen werkten was trouwens seizoen 3 - aflevering 4 (de Lambo special) in het jaar 2003.
Old 15-03-2007, 00:42
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by Ottooke View Post

Volgens verschillende mensen is dat de stem van Damon Hill. Ik heb hem nooit in het echt horen spreken, dus ik kan dat niet bevestigen. Iemand van jullie wel?
100% zeker van niet, Hill die lispelt een beetje......

De eerste 2 seizoen was het Perry McCarthy, zie zijn eigen boek. Daarna was er sprake van Ben Collins.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 15-03-2007, 01:46
Trackfun's Avatar
Trackfun Trackfun is offline
De Paddock Rookie

BBC Top Gear dat is puur amusement, en zoals alle tv wordt er gepraat naar de mond van de grootste sponsor van het programma. Het is een soms spectaculair programma voor autofreaks waarbij de auto vanuit alle mogelijke en onmogelijke hoeken belicht wordt.

Zoals de meeste stervelingen lig ik niet echt wakker van een Enzo of een GT, wat niet wegneemt dat het prachtige wagens zijn maar zo onbereikbaar.

Een C6 heb ik wel al een dagje mee gereden op de Corvette Performance Academy. Hij kan best mee met de top van de Europese sportwagens. Op het Goodyear circuit in Colmarberg trok ik er zonder enige moeite 265 mee en het gedrag was speels in de bochten. Binnenin blijft het een Amerikaan, buiten een echte sportwagen, en onder de motorkap big cc die in Belgie genadeloos worden afgestraft door allerlei staatskasvullende taksen.

Zoals een 911 en een GT3RS heb je een C6 en een Z06. Met die laatse ben ik met piloot ook een rondje meegeweest over bovenvernoemd circuit. 285 op het rechte stuk en dan de kombocht induiken. Als je dit bakje hoort voorbijkomen krijg je helemaal kippevel. Ik zou er direct eentje willen.

Voor 750 euro kan je het allemaal zelf eens gaan meemaken.

http://www.corvette-performance-trai.../cpt_intro.htm

Groetjes,

MDRIFTPOWER M3
Reply With Quote
Old 15-03-2007, 01:52
Werner333's Avatar
Werner333 Werner333 is offline
Captain Paddock

Mark Webber heeft van Clarckson ooit in een uitzending een T-shirt gekregen met daarop de woorden: "I am the Stig".....

WWW.WERNER333.COM
Reply With Quote
Old 30-11-2007, 19:14
smiley's Avatar
smiley smiley is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
McLaren-coureur Lewis Hamilton heeft het deze week opgenomen tegen The Stig, de anonieme coureur uit het Britse televisieprogramma Top Gear. De aflevering met Hamilton wordt zondagavond om 21.00 uur uitgezonden op BBC 2.
daar ben ik eens benieuwd naar
k hoop dat the stig hem heeft afgedroogd, niet omdat ik hamilton niet mag ofzo, maar gewoon omdat het toch the stig blijft !
Reply With Quote
Old 03-12-2007, 19:02
Rohrl-fan's Avatar
Rohrl-fan Rohrl-fan is offline
De Paddock Regular

Okay, The Stig was sneller, maar om 1.44.7 op een nat circuit te rijden met ook nog eens olie op de baan moet je toch over een serieuze zak talent beschikken. Ik hoop echt dat Hamilton een herkansing krijgt op een droge baan. Ik was al een beetje Hamilton-fan, maar nu helemaal!
Old 03-12-2007, 22:28
Volano Volano is offline
De Paddock Rookie

Ik heb toevallig gister dat stukje van TopGear gezien met hamilton. Hoe da die z'n bochte gemaakt heeft. En dan hoe ontspannen hij eigenlijk zat in die wagen. Echt gewoon zalig om te zien.

mvg
Reply With Quote
Old 10-04-2008, 23:01
Ottooke's Avatar
Ottooke Ottooke is offline
I need speed !

Quote:
‘Top Gear’ vanaf juni op Canvas

Canvas heeft bij de BBC het autoprogramma ‘Top Gear’ gekocht. De reeks komt vanaf juni op het scherm.
Bron Het Belang van Limburg

Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)

Posting Rules