|
|
||||
|
||||
Gisterenavond al was om 23u50 de polar expeditie te zien !
|
|
||||
|
||||
In een artikel over circuit Zolder in het belang van limburg van gisteren 10/04 leest ik dat volgende maand de BBC te gast zal zijn voor opnames van het programma top gear !
Weet er hier iemand meer over (vooral wanneer ?) iemand iets opgevangen ? Groeten, Infinity
|
|||
|
|||
Volgens de kalender die bij "omgeveving" staat op de site, komt top gear op donderdag 22 mei
|
|||
|
|||
Wat ik gehoord heb is dat ze het circuit op 22 mei 2008 hebben afgehuurd. Het is dus die dag geen vrije training... (als ik goed ben ingelicht). Ze zouden een DTM-auto en een Aston Martin testen...
C U |
|
||||
|
||||
dan kunnen we Clarkson & Co misschien eens in één van onze driftschool BMW's zetten want die dag hebben we ook driftschool.
|
|||
|
|||
Ik heb de indruk dat ze niet graag pottenkijkers hebben, aangezien het op de dagelijkse kalender al veranderd is van top gear, naar bbc, en tenslotte private tests.
|
|||
|
|||
Andy, gaat de driftschool nog door daar ik vernomen heb dat heel het circuit word afgesloten voor iedereen buiten de mensen van TopGear.
Mvg |
|
||||
|
||||
Het is een test van een¨Porsche 997 op Dunlops tegen een Austin Martin op een andere niet te noemen bandenmerk .
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik hoop dat ze het circuit niet afsluiten. Anders ga ik niets zien. De berichten zijn ook verwarrend: -CZ heeft op hun kalender de uitleg aangepast naar 'Private tests' en zegt nu op allerlei fora (o.a.9lives) dat het zou afgelast zijn omdat TG het circuit voor hen alleen wenst (en nu heeft Skylimit Events, Promove... vanalles gepland op CZ). Langs de andere kant zeiden ze dat als je toch zou komen, alles zou afgeschermd zijn: poorten toe, zwarte doeken... -StuBru heeft met CZ gebeld en daar zei men dat ze kwamen maar dat ze geen verdere info mochten geven. Wel werd er melding gemaakt dat de Audi R8, de racewagen, er zou zijn. |
|
|||
|
|||
Heel afschermen gaan ze volgens mij nooit kunnen.
Als top geat op zolder gaat filmen, is dat aan de ene kant wel goed voor de promotie van het circuit.
|
||||
|
||||
Ik heb gehoord:
-geen toeschouwers toegelaten; -test van de R8 TDI... |
|
||||
|
||||
Ok, wie gaat zich in de bossen verstoppen?
|
|
||||
|
||||
Met een dikke vette telelens op zak.
|
|
|||
|
|||
Succes zou ik zeggen. Men heeft een tal van veiligheidsmensen op de been op Zolder!
Mvg |
|
||||
|
||||
We were just joking, Thomas.
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|