|
|
|||
|
|||
I know Belle maar zoals altijd zijn er sommige die het toch willen proberen.
Baanposten zijn wel aanwezig. Echter mogen deze personen ook geen foto's maken. Mvg |
|
||||
|
||||
Volledig afschermen kunnen ze nooit.
Kruip op het dak van je wagen aan de buitenkant van de Rea en je hebt al een mooi zicht. Of wat dacht je van het terras aan Hotel de Pits |
|
||||
|
||||
Zou het morgen toevalig geen terrasjes weer zijn ?
|
|
||||
|
||||
Heb wel zin om met paar mede-forummers Uninvited te "spelen"
|
|
|||
|
|||
Ik ben daar geweest vandaag.
Niemand kon binnen geraken. Maar aan de draad aan de Jacky Ickx chicane zag het zwart van het volk. Zowel gewone mensen als persfotografen van de krant enzo. Echter zit men te zeggen dat elk beeldmateriaal dat verschijnt op het web gerechtelijk gaat vervolgt worden. Hahaha, laat me niet lachen want iedereen staat gewoon op de openbare weg en dan kunnen ze u niks maken. Mvg |
|
|||
|
|||
TVL zendde een verslag uit en toonde beelden van de wagens op elkaar en van The Stigg zonder helm.(ben niet zeker of hij het was, want heb daar 2 personen met witte pakken zien rondlopen)
Ik was laatste kwartier daar toen de aston en porsche aan het rijden waren. Op een moment stond Jeremy aan start/finish te praten en gesticuleren, dat je het hoorde tot aan de overkant
|
||||
|
||||
Was wel de moeite
|
|
|||
|
|||
Net de reportage nog eens bekeken en mijn foto's en die persoon die tvl zegt dat The Stigg is, heb ik op foto met the Stigg nog achter hem...
|
||||
|
||||
Prachtig om nog eens een AM DBRS9 in levende lijve te zien. Dat Topgear filmde is altijd mooi meegenomen. Spijtig dat de Stigg zijn helm aanhield na het einde van de sessie .
|
||||
|
||||
De afwezigen hadden ongelijk. Na 18u, toen de wielrenners het circuit opgingen, zijn we zelfs tot in de paddock geraakt en hebben we May, Hammond en Clarkson nog van dichtbij gezien. Ze waren bijzonder vriendelijk, enkel Hammond was serieus stil.
Er waren twee piloten met witte overalls. Stig reed met de Aston (Hexis Racing), de andere met de Porsche (First Motorsport). De Stig nam zijn helm nooit af, dus ik twijfel er sterk aan moest TV Limburg er wel beelden van hebben en na ze gezien te hebben, klopt dat ook niet. Mijn foto'tjes volgen later nog. BTW, XXXXX , proficiat met uw tv-debuut (denk ik toch). |
|
||||
|
||||
ben na t werk ook nog eventjes gaan zien, buiten aan de start nog een laatste opname gezien van die "2 lap race" tussen die porsche en die aston
de stig kwam ook effe de baan op gewandeld, maar zodra de opnames gemaakt waren van hem verdween die ook weer snel terug de toren in... ooit moeten we het toch te weten komen wie het is he
|
||||
|
||||
Ik vond het een beetje zot om vanuit Nevele helemaal naar Zolder te rijden en niet zeker te zijn of je dan wel binnen mag. Maar moest ik in de buurt gewoond hebben, dan was ik toch wel eens gaan piepen.
Ben wel benieuwd naar de uitzending nu. |
|
||||
|
||||
Voor diegene die de beelden niet hebben gezien:
http://www.tvl.be/nl/nieuws/2008-05-...ear-in-zolder/ Dit is de reportage die TVL deze avond heeft uitgezonden.
|
||||
|
||||
Wie is de Stigg nu? IS dat echt die je ziet of heeft TVL zich vergist?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Grtz
|