|
|
||||
|
||||
De Padockkers zitten dus in Jabbeke.
Goed dat onze Dominique nog wat "geworktschopt" heeft, nietwaar Heren? |
|
||||
|
||||
Het was er alvast gezellig, ook al was ik er niet lang. Onze robbe is dus wel ziek maar de dokter kon nog niet zeggen wat het zou worden. Dokters met wachtdienst he, pfff...
Volgend jaar kom ik opnieuw, maar denk dat ik het lieve baasje thuislaat... Enne Nismo, thanks voor den zalige koop ! Ben ferm tevreden !!
|
||||
|
||||
was inderdaad weer mooi gevuld in jabbeke , heb , gewoon weeral geen praatje kunnen maken met dominique
|
|
||||
|
||||
Hallo,
Jabbeke was goed.Redelijk wat gevonden.Volgend jaar weer naar daar. Groeten. BMW ...Kraftbayers! |
|
||||
|
||||
Goede Avond,
Ben nieuw hier, maar ik was ook in Jabbeke. Het was heel leuk om Huudo, Guy en de anderen (sorry, namen vergeten... ), te ontmoeten. Heel plezant. En ook hartelijk gefeliciteerd met jullie prijzen. Jamme |
|
||||
|
||||
Allereerst een dankwoord aan de organisatie voor een vlekkeloos weekend. Wij zijn zeer tevreden dat we hebben kunnen deelnemen aan de tentoonstelling en wedstrijd (hierover wat verder nog meer.) Er zijn soms van die momenten - koude winteravonden - dat je denkt dat onze hobby met uitsterven bedreigd is, maar niets is minder waar. Een bezoek aan de beurs in Jabbeke leert immers dat modelbouw de strijd tegen het electronische spul, redelijk goed aan het doorstaan is. Veel jonge gasten gezien, een nieuwe generatie neemt vorm aan, en da's een mooie zaak. Ook veel mooie modellen gezien op de diverse tafels.
Dat de beurs in Jabbeke in 12 jaar tijd uitgegroeid is tot een vaste waarde op het continent, bleek uit de mengelmoes van talen en nationaliteiten die er in de zaal te bespeuren viel. Toen we de rit naar huis aanvingen, reden er enkele moedige Noren voor ons, die richting Bergen trokken. En dan bedoel ik niet Mons in Henegouwen, maar Bergen in Noorwegen. Respect mannen! Ook een dankjewel aan De Paddockers die waren meegereisd om hun modellen tentoon te stellen en om de stand te komen bemannen. Zonder al dat spul en hulp waren we natuurlijk niet in staat geweest om onze tafel van 6 meter op die manier in te richten waarop we dat gedaan hebben. Tevens hebben we, bij deze eerste deelname als club met een volwaardige stand, aardig wat opgestoken over dingen die we nog kunnen verbeteren. Daar gaan we zeker werk van maken. Genoeg tekst, de bijgevoegde foto's geven een beeld van de modellen op onze stand. Er volgt nog een 2de deel met overzichtsfoto's. Last edited by Sennake; 18-06-2007 at 15:18. |
|
||||
|
||||
2de reeks met foto's van de stand en enkele overzichtsfoto's genomen vanop onze stand.
Last edited by Guido; 12-03-2007 at 00:53. |
|
||||
|
||||
Quote:
De eer was geheel aan onze zijde. Dankjewel voor de felicitaties. Het brengt me naadloos bij dit onderwerp. Wedstrijdgedeelte. We hebben ons als De Paddock Modelbouw deze keer niet alleen van onze luidruchtige kant laten kennen. We zijn immers met de volgende prijzen naar huis gekomen: Categorie Racewagens: - 1ste plaats: Guy Golsteyn "Sennake" - 3de plaats: Johny Vandeput "Nismo" Categorie Rallywagens: - 1ste plaats: Guy Golsteyn "Sennake" - 2de plaats: Guido Haesevoets "Huudo" Categorie Moto's: - 1ste plaats: Guy Golsteyn "Sennake" - 2de plaats: Tom Maenen "Tom21" Categorie Personenwagens Europa: - 1ste plaats: Guy Golsteyn "Sennake" - 3de plaats: Guido Haesevoets "Huudo" Categorie Diorama's: - 1ste plaats: Guy Golsteyn "Sennake" Oftewel 5 eerste plaatsen, 2 tweede plaatsen en 2 derde plaatsen. Een hele dikke proficiat aan onze plekkers voor dit resultaat. Speciale vermelding voor Guy, die in iedere categorie waarin hij deelnam een eerste plaats haalde. Tevens een mooi resultaat voor Johny en Tom. Johny levert het bewijs dat je mits wat aanpassingen aan een model er iets heel knaps van kan maken. Last edited by Guido; 12-03-2007 at 01:35. |
|
||||
|
||||
Categorie: "Stupid Funny Little Shit"
Natuurlijk hebben we zelf ook weer heel wat lol beleefd. Te dwaas allemaal om op te noemen en zeker niet altijd op de gevoelige sensor vast te leggen. Toch wil ik jullie deze niet onthouden. Guy demonstreert hier hoe je een bureaulamp ook kan gebruiken als megafoon om verlichtende woorden te spreken... Tevens vroegen we ons in het begin af, of we alles wel met 1 auto ginder zouden krijgen... Ja dus. De foto is genomen bij het weer inladen op zondagavond. Gulkie Tom nam de Ferrari op 1/8ste mee, maar die kon er eigenlijk ook nog bij. Een break met een grote koffer helpt natuurlijk. Met dank aan de Honda Accord Tourer. CU next allemaal!! Last edited by Guido; 12-03-2007 at 01:15. |
|
||||
|
||||
Met welke rallywagens werd er gewonen ?
Alvast proficiat aan de winnaars |
|
||||
|
||||
Proficiat aan alle deelnemers van de Paddock, het was wel de top die daar aan wezig was
|
|
||||
|
||||
Dikke proficiat mannen.
Quote:
|
|
||||
|
||||
Hi,
Is het mogelijk om een fotootje te plaatsen van de winnende modellen? Ik ben wel benieuwd geworden!!! Gefeliciteerd met al jullie prijzen.... Greetz |
|
|||
|
|||
een dikke proficiat aan al de winnaars (hopelijk mag de Paddock volgend jaar nog meedoen )
Quote:
|
|||
|
|||
Quote:
ik kijk al uit naar je WIP's
|