![]() |
|
|
||||
|
||||
***24u Van Zolder: de foto's***
De meeste teams zijn ondertussen aangekomen:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Stilte voor de storm: ![]()
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Enkele foto's van de doorregende avondtraining van gisteren. En ondanks dat er bij momenten maar weinig wagens op de baan waren vond ik het toch een geweldige avond!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
mooie foto's
precies ergens gestaan waar het nie mocht ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
|||
|
|||
Mijn selectie van de nachtkwalificatie. Zitten er niet zoveel goede bij, maar was mijn nieuwe flash aan het testen en dat wou niet zo goed lukken.
filmpje: http://www.garagetv.be/video-galerij...er_5_9_07.aspx
|
|||
|
|||
Mijn bijdrage van de natte nachtkwalificatie:
![]() ![]() ![]() Mvg... |
|
|||
|
|||
Mijn bijdrage van kwalificatie 2, 3 en 4:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Commentaren zijn steeds welkom! Mvg... |
|
||||
|
||||
Ik zal maar niet vragen zeker hoe je die Bingoal Porsche en de A+ Viper gefotografeerd hebt?
![]() ![]() B-e-a-utiful! |
|
|||
|
|||
Om te beginnen enkele beelden van de trainingen van de Formule Renault 1.6L. De foto's van de donderdagtraining van de Belcar volgen in de loop van de avond. Het volledige album is terug te vinden op www.photopower.be
grts, Geert |
|
|||
|
|||
Stilaan m'n foto's van vandaag aan het verwerken. Updates zijn te bekijken op RideIndustries.be.
Een voorsmaakje: Even in de fout: ![]() Even in panne: ![]() Even restylen? ![]() |
|
|||
|
|||
training Belcar
Enkele beelden van de miezerige donderdagtraining in Zolder. Het volledige album is terug te vinden op www.photopower.be en www.fotomediaservice.be
grts, Geert |
|
||||
|
||||
Ik heb hier nog enkele foto's van de woensdag avond trainingen.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Foto's van donderdag volgen waarschijnlijk deze avond. |
|
|||
|
|||
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|