|
|
||||
|
||||
Toyota Corolla WRC - Hannuit 2008 - Skid - 1/43
Hier ben ik weer.Het is ongeveer 1/2 week geleden dat de rally van Hannuit 2008 is gereden,dus de hoogste tijd om er een temaken.Het gaat om een niet alledaagse uitvoering...dus genoeg stof om hem temaken.Het is een Corolla WRC de rijder Steveny Ph.-Dehaspe P.,daar dat ik er toch altijd al klaar staan heb,gaat het deze keer eens heel vlug.Er was niet zo veel tekenwerk aan,dus een klein tussendoortje.Als bassis een Shid 1/43 wel met het kapje op de motorkap erop natuurlijk.En bedankt aan de goede fotograaf(Jo).De decals zijn gemaakt op 1/43,1/24
Hier link naar werkbank:http://forum.depaddock.eu/showthread.php?t=17286 |
|
||||
|
||||
Weer een heel mooi model, ik volg u maar dan op 1/24.
|
|
||||
|
||||
Geen probleem,ik heb net de decals al aangepast.
|
|
||||
|
||||
Leuk modelletje, maar ik mis het WeversSport logo op de neus boven de grille. Ook op de voorruitband stond dat logo in plaats van KIA Steveny.
(zie foto's op Rallylovers.be) |
|
||||
|
||||
Om misverstanden te verkomen, hier de foto's die ik heb van voor de rally Hannuit 2008
GEEN NAMEN OP RUIT OF OP DAKKANT GEEN WEVERSPORT DE ZONNEBAND Zo wat er allemaal is gebeurd in of tijdens de rally ik weet het niet,maar de decals zijn aangepast op 1/43,1/24 |
|
||||
|
||||
Wellicht zijn de foto´s die jij hebt gebruikt van de technische keuring voordat de rally was begonnen. Daardoor kan het zijn dat niet alle stickers er al op zaten, daarom check ik ook altijd de foto´s van tijdens de rally
CorollaMan www.jawi-team-riessen.nl |
|
||||
|
||||
Mooi werk Eddy.
Je was er weer snel bij en het resultaat is ook mooi. Een aparte livery voor deze auto. Groeten WALTER BMW ...Kraftbayers!!! |
|
||||
|
||||
Quote:
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|