De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > De Paddock Modelbouw > Modelbouw - Algemeen en vraagbaak
Home
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Rate Thread
  #1  
Old 25-05-2008, 22:05
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict
 
Join Date: Jul 2005
Location: Reninge
Posts: 3,403
Werken met PE

Ik zit hier al een paar uur te zwoegen om de PE-remschijven tot een goed einde te brengen. Voorlopig zijn de schijven goed gelukt: stukjes van het middenste plaatje 90° draaien en dan vastkleven op de binnenste en buitenste schijf. Ik heb ook al een stukje plastic van de oorspronkelijke bevestiging gerecupereerd en erop gelijmd. So far, so good.

Maar nu is de vraag: hoe zit je er in godsnaam die remklauw op? Ik heb die al losgemaakt van de plastieken schijd en ben beginnen schuren. Dat ging niet vooruit, dus heb ik het binnenste wat weggesmolten. Maar ook dat brengt niet echt wat ik hoopte.

Hoe doen jullie dit met die klauw? is het wegschuren, -smelten de enige manier of kan het ook anders?

Thanks, Loeten
__________________
Werkbank:
On hold: Citroën DS3 WRC (Loeb) - Mack-trailer (Cars) - BMW 323 E21 Rally (Vermeulen)
Diepvries: Maxi Mégane (Munster) - Mégane 1600 (B.Pyck) - Mini (F.Pyck)
Reply With Quote
  #2  
Old 26-05-2008, 06:15
TvD's Avatar
TvD TvD is offline
Bourne to rally!
 
Join Date: Oct 2006
Location: Tilburg, NL
Posts: 1,972
zagen met, jawel, PE-zaagjes.
__________________
www.rallyfotos.nl

"Don't tell me the sky is the limit
when there are footprints on the moon."
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 09:33.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.