![]() |
|
|
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
||||
|
||||
De Paddock Modelbouw goes: Euro Scale Modelling te Nieuwegein, 22 oktober 2011
Nog een kleine maand en de volgende uitstap komt eraan, eentje bij onze noorderburen in Nieuwegein.
info: http://www.euroscalemodelling.nl Vorige meeting hebben volgende personen reeds toegezegd om mee te gaan; -Bsmodels -TvD -Sennake -Loixrallyfan -Doc -Nismo -Loeten -Mech@niC -Carlos -Dominique -HHugo Wat afspraken betreft, ik denk dat we die van vorig jaar terug kunnen gebruiken; Als er nog mensen willen meegaan, geen probleem, meld het hier even. We spreken af om 07.00 op de carpoolparking in St-Job-in 't Goor, van daaruit rijden we samen. In elk geval mikken we allemaal op aankomst te Nieuwegein omstreeks 08.30 à 09.00 uur. Als er mensen zijn die rechtstreeks gaan, gelieve het hier even te melden. Ikzelf heb afgesproken dat ik omstreeks 06.00 bij Sennake ben om van daaruit samen de reis aan te vangen. De laatste details kunnen we nog bespreken op dag ervoor tijdens de meeting op 21 oktober.
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 20-10-2011 at 21:15. |
|
||||
|
||||
Carlos gaat ook mee...
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Wij rijden ook rechtstreeks...
|
|||
|
|||
Wat dacht je vanuit Dokkum? :P
Enkele reis zou dan 378km zijn ![]() Zonder gekheid; ik ben er natuurlijk ook, ik kijk er naar uit om de (meeste) van jullie weer terug te zien na lange, lange tijd. @Tim; voor jou neem ik wat mee en voor Doc wat cash ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Nog even een oproep naar diegene die alsnog willen meegaan volgende week zaterdag, laat het ons hier weten.
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. ![]()
|
||||
|
||||
Ik ga mee. Ik zie jullie wel op de parking in St-Job-in't-Goor.
Ben nog niet zeker of ik op de vrijdagmeeting aanwezig zal zijn.
|
||||
|
||||
Ondertussen is ook de zaalindeling bekend;
http://www.euroscalemodelling.nl/pla...d_esm_2011.pdf Wij staan in de Grand Hall op J7
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Beter laat dan nooit: ik zal er ook zijn. (07.00 u in St-Job)
Ik kan er wel niet zijn op de meeting vrijdag, maar ik ken ondertussen wel zo'n beetje de 'procedures'... Nu ik met een stationwagen rij waarin er tenminste een deftige kofferruimte is, ben ik zeker ook bereid om chauffeur te zijn. |
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
We zijn al met elf, ik kan de ploeg al beginnen op te stellen.
![]()
|
||||
|
||||
Helaas, carlos is gekwtst en kan niet meespelen...
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|