|
|
||||
|
||||
Val Hillebrand Belg of Nederlander?
Bron: racingbelgium.com
Quote:
|
|||
|
|||
Eigenlijk kan je die vraag ook in 1 regel oplossen: wanneer Val snel is beschouwen we hem als Belg, wanneer hij een mindere dag heeft is het een Hollander :-)
|
|
||||
|
||||
Val is belg
Hij woont ier trouwens ni zo ver vandaan Zal er morgen is goeiendag gaan zeggen
|
||||
|
||||
Ergens had ik stille hoop dat het een oranje kalnt was , maar zijn dialect is dus duidelijk vlaams. Zelf gehoord op een vage camping ergens naast het circuit van Le Mans. Kunnen we verstappen niet ruilen voor Hillebrand
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Quote:
Ik meen me zelfs te herinneren dat Val, in hoogsteigen persoon, ooit eens op een thread reageerde (bij Sport24 ofzo?) waarin duidelijk stond dat hij een Belg was en zich ook zo voelde. |
|
||||
|
||||
Kijk eens even in deze thread: http://forum.depaddock.eu/showthread...ght=hillebrand
|
|
|||
|
|||
nou ik heb nooit een mindere dag ! misschien ff een minder minuutje :-) :-) dus,,,,
laatste keer ,;; ben dus geboren in duitseland en daar mijn eerste 2 jaar van mij leven doorgebracht, heb daarna in nederland gewoont 8 jaar daarna 9 jaar belgie waarvan 2 in essen en de rest in schilde daarna 1 jaar in lemans en nu verhuis ik waarschijnlijk naar america , Zo veel plezier ermee wat ik me voel , een autocoureur en als iedereen daar nog op blijft hangen dan vraag ik de marrokaanse nat. aan worden ze helemaal gek bij de pers groeten Val. Last edited by val; 25-10-2002 at 11:58. |
|
||||
|
||||
Voila, nu weten we het uiteindelijk, en uit een meer dan betrouwbare bron
Vincent
|
||||
|
||||
Welkom Val. Hopelijk mogen wij jou nog vaak bewonderen achter het stuur van een snel scheurijzer.
Al plannen voor midden juni 2003?? jan |
|
|||
|
|||
voor volgend jaar zijn er altijd "plannen"
maar ik zie er nix in om heel hard van de daken te gaan roepen wat ik ga doen tot het ligt op groen springt en ik in de auto zit , we zijn in volle onderhandeling met conquest racing (waarvoor ik de irl en indy-lights wagen heb getest) om irl of CART te doen. Welke van de Twee is niet duidelijk maar omdat ik al jaren aant investeren ben op road-circuits zou ik de keuze ovals minder aangenaam vinden . daarbij moet ik ook in het achterhoofd nemen dat irl groter is aant worden en cart aant afzwakken . daarover staat weer dat cart goede onderhandelingen aan het doen is met de F1 (mijn hopelijk einddoel) en de tv rechten onder de teams verdeeld , dus goedkoper wordt. de beslissing volgt zeker nog :-) groeten val |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|