|
|
||||
|
||||
Ben even gaan shoppen, nieuwste aankopen
Allez, wat een trip naar de modelbouwwinkel moest worden om de 206WRC met Freddy Loix-Huy 2003 decalvel van Renaissance te gaan kopen is weer uitgedraaid op ietsje meer.
Gekocht werd er: * Peugeot 206 WRC 2001 - Tamiya - 1/24 - item 24236 * Decalvel F.Loix/S.Smeets 1° Condroz 2003 - Renaissance - Tk24/175 * Subaru Impreza WRC 2002 - Tamiya 1/24 - item 24259 * Decalvel "Kevlar" - Microscale - 1/24 * Peugeot 206 WRC 2001 - Heller - 1/43 - item 80198 * Decalvel 206 WRC Rally Catalunya 2002 - Reji Models - 1/43 * MB CLK DTM 2002 Alesi versie Easyfit - Revell - 1/32 - item 07120 * Spuitbus Tamiya TS50 * Spuitbus Tamiya TS44 De Impreza wordt Solbergs versie, kevlar decalsheet voor de achterkant van de stoelen in de Accent WRC waar ik aan bezig ben. De 206 van Heller is niet de meest coole kit, maar de decalsheet van Reji heeft me over de streep getrokken. Vooral omdat de sheet voor de 2002 versie is, en de kit, die van 2001. Wordt dus wat modif werk en dat spreekt me wel aan. Heb je meteen een kit die niemand heeft. Ook de easyfit van Revell was te verleidelijk om niet mee te nemen, zo eens op een goei uur een kleinnood in elkaar draaien. Ga het wel wat extra detailleren denk ik. Voila, onder de kerstboom is het ineens goed gevuld zie |
|
||||
|
||||
Gisteren toevallig gevonden in de speelgoedwinkel :
Toyota GT-One "Full view" van Tamiya !!! ( een kerstgeschenk voor mezelf ... ) |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
ik heb nog zo'n mercedes gt wagen staan zonde van mij ik heb hem grijs gespoten
|
||||
|
||||
Quote:
Staan de decals eral op? Anders kan je hem toch nog overschilderen... |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Re: Ben even gaan shoppen, nieuwste aankopen
Quote:
|
|
||||
|
||||
Re: Re: Ben even gaan shoppen, nieuwste aankopen
Quote:
|
|
||||
|
||||
Re: Re: Re: Ben even gaan shoppen, nieuwste aankopen
Quote:
|
|
||||
|
||||
Re: Re: Re: Re: Ben even gaan shoppen, nieuwste aankopen
Quote:
|
|
||||
|
||||
Re: Re: Re: Ben even gaan shoppen, nieuwste aankopen
Quote:
|
||||
|
||||
Ben even gaan shoppen, nieuwste aankopen
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ik liep gisteren in de Fun te geraardbergen, en besloot eens te kijken welke modellen ze allemaal hadden. Er stonden slechts 3 tamiya modellen, één of andere moto, en de Lancer van Makkinen en de Focus van McRea. Blijkbaar stonden die er al redelijk lang, want de prijs stond er enkel nog in BEF op
Anyway, ik twijfelde om er ééntje mee te brengen, en een oude hobby terug te herbegginen, maar ik zag nergens benodigdheden staan (verf, lijm e.d)
|
||||
|
||||
Quote:
|