|
|
||||
|
||||
Wat moet ik me voorstellen bij die schalen?
Om de gedachten te fixeren heb ik eens enkele identieke modellen van verschillende schaal naast elkaar gezet en er een blikje Fosters 33 Cl bijgezet. Dan krijg je een idee waarover de "insiders" hier spreken als ze het over de verschillende schalen hebben...
|
|
||||
|
||||
Re: Wat moet ik me voorstellen bij die schalen?
Euh ... hoeveel gratis drank in de omgeving van Zolder hebt ge hiervoor gekregen?
Jochen |
|
||||
|
||||
Re: Re: Wat moet ik me voorstellen bij die schalen?
Quote:
|
|
||||
|
||||
Dat Foster's blikje is pure sluikreclame
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Schaalmodellen op 1/18 en 1/24 vind ik persoonlijk het mooist. De ander vind ik gewoon... te klein Je hebt er natuurlijk wel meer ruimte voor nodig maar je ziet alles gewoon beter.
De mooiste die ik heb is de Mercedes van Asch van UT Models op 1/18. Last edited by Scapa; 31-12-2003 at 00:03. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Dat is m inderdaad. Alleen Sonax en Tabac verwisselen op de 1/18, de naam veranderen, ipv van nummer 4 nummer drie en het fluo-geel door blauw.
Wat ik vooral knap vind is de precies meerkleurige lak: groen, blauw, paars,... afhankelijk van het licht |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Verder mooi die Sonax Mercedessen. Was destijds ook schitterend die kleur i
|
||||
|
||||
[QUOTE]Originally posted by A.J.
[B]Ik ken een cafe waar dat binnenkort uit het vat getapt zal worden HEY AJ , DAT LIJKT VERDACHT OP SLUIKREKLAME !!! |
|
||||
|
||||
[QUOTE]Originally posted by A.J.
[B]Ik ken een cafe waar dat binnenkort uit het vat getapt zal worden Hey AJ , dat lijkt verdacht op sluikreklame !!! |
|
||||
|
||||
Quote:
|