![]() |
|
|
|||
|
|||
Rally van Ieper
Tsjoen heeft eindelijk beslist met welke auto hij gaat rijden in Ieper: Clio S1600...
Niets tegen tsjoen hoor, maar ik denk dat hij toch niet op een overwinning moet hopen |
|
|||
|
|||
Dat dacht ik ook meteen (en ik heb ook niks tegen Tjoen).
|
|
||||
|
||||
wat mogen we dan wel zoal aan de start verwachten van 'spectakel'auto's of beter top wagens, want van die super 1600 mogen we meestal nog het meeste spektakel verwachten, wb schuiven en spelen met de grip in de bochten ..
|
||||
|
||||
categorie A6 (Super 1600)
Bruno Thiry: Citroën C2 Super 1600 Olivier Collard: Citroën Saxo Super 1600 Bernd Casier: Fiat Punto Super 1600 Marc Duez: VW Polo Super 1600 Larry Cols: Renault Clio Super 1600 Jan de Winkel: Renault Clio Super 1600 Pieter Tsjoen: Renault Clio Super 1600 Simon Jean-Joseph: Renault Clio Super 1600 categorie A7 (voorwielaangedreven wagens, bv de Maxi's) Luca Pedersoli: Peugeot 306 Maxi Michel Bonfils: Peugeot 306 Maxi categorie N4 (groep N) Patrick Snijers: Mitsubishi Lancer Evo7 Dominique Bruyneel: Mitsubishi Lancer Evo7 Bob Colsoul: Mitsubishi Lancer Evo7 Chris van Woensel: Mitsubishi Lancer Evo7 Oscar Svedlund: Mitsubishi Lancer Evo7 Miroslav Jandik: Mitsubishi Lancer Evo7 Peter Vermander: Mitsubishi Lancer Evo7 Alan Cooper: Mitsubishi Lancer Evo6 Thomas Leger: Subaru Impreza STI Phil Nijs: Subaru Impreza WRX STI Dit zijn tot nu toe de belangrijkste inschrijvingen. |
|
||||
|
||||
toch wel de zwakste affiche in Ieper sinds jaren...
|
|||
|
|||
hmmm Svedlund doet weer mee....
Dat is toch die zotte zweed die vorig jaar voor zoveel spectakel zorgde in een gele EVO? |
|
|||
|
|||
![]()
@aj het is inderdaad geen wintercup maar ik denk dat we een van de spannenste wedstrijden ooit gaan krijgen
|
|
||||
|
||||
de super 1600 zal volgens mij wel vonken geven met daarin een pak bekend volk
|
||||
|
||||
Quote:
Nog enkele deelnemers erbij: Marco Cavigioli: Opel Corsa Super 1600 Jean-Pierre Vandewauwer: Mitsubishi Lancer Evo8 Colsoul start met een Evo8 en dus niet met een Evo7 ![]() Waarschijnlijk komt Timothy van Parijs met een Citroën Saxo Super 1600 aan de start. |
|
||||
|
||||
Tim Vanparijs wou starten we de Saxo S1600 ex Casier .
Maar die is verkocht . kweet niet hoe dat nu zit ermee . |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik weet niet of dit klopt?? Ik denk dit omdat ik deze namiddag in de paddock van Zolder (aan de Renault tent) tijdens de Historic GP, de wagen heb zien staan van Jean-Pierre Vandewauwer voor de Rally van Ieper 2004! Het is nl. een Renault Clio (made by MI) Dit is hem: Nog enkele foto's er van hier. |
|
||||
|
||||
Dat zou ook mooi zijn. Het stond op de officiële site en nog enkele andere rallysites.
|
|
||||
|
||||
vandaag kan je nog een pronostiek indienen bij Turbo Magazine => Pronostiek : Ypres Westhoek Rally
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
'Vande' zal inderdaad starten met een Mitsubishi Lancer Evo8 uit de stal van Peter Bijvelds, uitstekend materiaal dus :-).
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|