|
|
|||
|
|||
Leuke transkits gezocht
Zondag ga ik een bezoekje brengen aan domino models in Westouter. En volgens hun site hebben ze daar een enorme stock aan modellen en transkits.
Weet er soms iemand een leuke transkit (liefst voor tamiya model)?? |
|
||||
|
||||
de Belcar Corvette van Goossens/Lamot.
|
|
||||
|
||||
Voor de Tamiya Peugeot 206 WRC bestaat er een decal transkit waarmee je de Condroz 2003 versie van Freddy Loix kunt maken. Als je nog geld over hebt, kan je ook nog - voor dezelfde wagen - een update set kopen waarin 2 deuren zitten met wat PE spul. Dus om de 206 van Loix te bouwen met opstaande deuren.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Maar de enige afknapper was de prijs voor de verf... 11 euro bovenop de kit enhet model zelf... |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
www.dominomodel.be
en dan vooral bij renaissance, reji model.... Maar ik vind er toch geen corvette tussen... Dacht wel dat revell de corvette had.. |
|
||||
|
||||
Is inderdaad bij revell.
Stond in het weekend in spa te koop. Transkit + corvette voor 35€ |
|
||||
|
||||
Corvette van Revell is 1/24ste.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
tamiya GT3 met transkit voor freisinger porsche
|
|
|||
|
|||
Tamiya Ford Focus met RedBull-transkit vinnek best wel een geslaagde combinatie
|
|
||||
|
||||
Zondag is er daar wel nen soort markt. Was eerste en laatste keer dat ik daar de zondag geweest ben (kon in geen uren mijnen auto kwijtraken) en in de winkel liep het over van Fransen die goeikoopsigaretten kwamen inslaan. Sindsdien bestel ik de dingen die ik nodig heb via hunne site (service is goed en prijzen vallen goed mee).
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|