De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > De Paddock Community > De Paddock - Aankondigingen
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 15-03-2007, 15:52
Jan's Avatar
Jan Jan is offline
Jinba Ittai

Quote:
Originally Posted by Mario View Post
Enfin, ik kom toch niet, dus waarom post ik dit eigenlijk ?
Als steunbetuiging aan de leden die wel (massaal ) aanwezig zullen zijn zeker ?

In ieder geval, ik heb de agenda al een beetje laten aandikken
Reply With Quote
Old 16-03-2007, 15:20
Speesman's Avatar
Speesman Speesman is offline
de snelste doctorandus

Is het al bekend hoe laat de karting juist zou starten, en tot hoe laat deze zou duren?

Ik ga ook wel al op de vergadering aanwezig zijn, maar het is wel handig om te weten tot hoe laat alles gaat duren.
Reply With Quote
Old 16-03-2007, 18:07
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Quote:
Originally Posted by speesman View Post
Is het al bekend hoe laat de karting juist zou starten, en tot hoe laat deze zou duren?

Ik ga ook wel al op de vergadering aanwezig zijn, maar het is wel handig om te weten tot hoe laat alles gaat duren.
Zoals eerder al aangegeven om 18u zijn we zeker klaar. Waarschijnlijk zelfs al vroeger.

Reply With Quote
Old 18-03-2007, 02:32
Speesman's Avatar
Speesman Speesman is offline
de snelste doctorandus

Het was toch niet gedaan om 18u

Karting was wel leuk, maar dat is het altijd he. En heb de "race" ook gewonnen, wat het altijd nog leuker maakt. Was wel niet zo simpel, want zat met een ontketende Dieter in mijn achterbumper. Gelukkig is inhalen op extreme kart niet zo simpel, want hij was wel sneller tijdens de A-finale. Maar hem toch achter mij kunnen houden, en zo een trofee erbij voor op mijn kast.
Reply With Quote
Old 18-03-2007, 11:07
Dominique's Avatar
Dominique Dominique is offline
Frecking Nuts ...

Ik vond het heel tof! Het karten ging mij iets minder succesvol af als Dave (laatste in de A-finale), maar ik heb me goed geamuseerd, en dat is wat telt.
Merci aan de mannen die het weer allemaal georganiseerd hebben!!
Old 18-03-2007, 11:50
snelle snelle is offline
De Paddock Rookie

Het was tof om nog eens mensen terug te zien die je al maanden niet meer hebt gezien. En als je er dan nog eens in een leuke sfeer kan tegen racen, maakt het er alleen maar beter op.

Ik had voor zaterdag nog nooit op die lay out van Herselt gereden. Gelukkig was er een vrije training en moest niemand meteen voor supersnelle chrono's gaan.
Na de deskundige uitleg van Bart konden we dit in de praktijk omzetten. Met de quali's kon ik tot mijn verbazing Wim afhouden om zo op een 2 te plek te starten. Dave was in de quali's spijtig genoeg buitenaards.

Nog nooit heb ik zo'n goede start genomen als zaterdag en ik zat tot mijn verbazing direct tegen de achterbumper van dave in de eerst bocht. sorry dave
tot mijn nog grotere verbazing kon ik Dave gemakkelijk volgen en verschillende aanvalspogingen doen. af en toe raakte ik Dave -buiten mijn wil- nogmaals sorry Dave
Na het vallen van de vlag werd ik tweede net achter de oninhaalbare Dave. Maar ik had wel een snellere ronde... een tijdenblad om in te kaderen

tot volgend jaar?
Old 19-03-2007, 10:21
Rohrl-fan's Avatar
Rohrl-fan Rohrl-fan is offline
De Paddock Regular

Ook ik heb afgelopen zaterdag een schitterende namiddag gehad!

Na een vrij goede oefensessie en een iets mindere kwalificatie stond ik als allerlaatste op de grid, maar wel in de A-finale! Na een foutje wel enkele seconden (en een slordige meter of 10) verloren en ik begon al te wanhopen voor de rest van de race. Maar tot mijn verbazing kon ik het gat op mijn voorligger Tom redelijk vlot wegwerken en toen hij Dominique voorbij ging kon ik snel meeglippen. De rest van de race heb ik op Tom zijn achterbumper gehangen en een paar keer mijn neus naast zijn kart gezet. Met succes!!! Bij het uitkomen van een bocht maakt hij een foutje, ik kon er langs en was er voorbij! Resultaat? Een zesde plaats en een gedeelde 4de snelste dagtijd, waar ik me in dit gezelschap niet over hoef te schamen!

Quote:
Originally Posted by snelle View Post
tot volgend jaar?
Yes please!!!

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules