![]() |
|
|
||||
|
||||
Als ik het goed begrepen heb dan was het blussen, volgens Pompierke himself, in de eerste fase goed, toen wij nog niet gearriveerd waren. Maar wanneer er dan meerdere baancommissarissen ter plaatse waren, konden wij het vuur niet meer zien en dan kwam het bluswerk van achter de pitmuur wat ongelukkig.
Nja... nobody's perfect en ik zou waarschijnlijk hetzelfde gedaan hebben als ik achter de pitmuur stond. ![]() Het voornaamste is dat Lagrange geen verwondingen opgelopen heeft (wat van mij niet gezegd kon worden) ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Bevestiging van dit nieuws + interview met Alexandra VDV op www.turbomagazine.be . Een uittreksel uit het artikel: "...Par contre, nous avons décidé à la place de participer à l’épreuve de l’ADAC GT Masters qui se déroulera dans le cadre du Belgian Champ Car Grand Prix, du 24 au 26 août prochains. Apparemment, d’autres équipes belges semblent intéressées par ce rendez-vous. J’espère que nous pourrons former une sympathique représentation noir-jaune-rouge lors de ce week-end."
Met nog een aantal andere Belgische teams aan de start zou dit inderdaad wel eens een prachtig voorprogramma van de Belgian Champ Car Grand Prix kunnen vormen. De GT3 regels in de ADAC GT Masters zijn dezelfde als deze in Belcar, dus zonder 'ombouw' kunnen de Belcar GT3 wagens er aan de slag... |
|
||||
|
||||
Quote:
Op het ogenblik dat wij arriveren, was het beter voor ons geweest dat men van die kant even was gestopt, wegens het poeder wat ons richting werdt uitgeblazen, zodat wij de wagen van beide zijde beter hadden kunnen benaderen. Maar nogmaals vind ik de reactie vanachter de muur een heel normale, die vele mensen zouden doen. ![]() Na de beelden te hebben gezien was de wagen eigenlijk vrij vlug geblust. Nogmaals aan iedereen die mee heeft geholpen een welgemeende proficiat. ![]() PS :eindelijk eens een actie waarvan ik een kick krijg, ![]() ![]() ![]() Ook ik ben blij dat de piloot ok is, ik heb nog nooit iemand zo vlug uit zijn auto zien schieten !! ![]() Voor mijn archief, indien er mensen zijn die foto's hebben van deze actie en die willen delen met mij, zijn steeds welkom. Dank U. Last edited by pompierke; 29-06-2007 at 13:20. |
|
||||
|
||||
Midsummer Race is blijkbaar laatste race geweest voor Corvette GT3 van PK...
bron: Pitstop.tv Speculaties inzake hun nieuwe bolide? |
|
||||
|
||||
Zo een Gillet Vertigo misschien? Vind het eigenlijk maar raar dat ze hem wegdoen maar mij hoor je niet klagen.
|
|
||||
|
||||
Dat is wel een bijzonder rare keuze, niet? En dan voor een 24u's race nog wisselen van wagen terwijl je het kamioenschap leidt?
![]() |
|
||||
|
||||
Ik gok op een Ford GT. Aangezien de wagen ontwikkeld is door PSI is het volgens mij goed mogelijk dat ze er eentje toevertrouwen aan een ervaren team als PK Carsport om ermee de belcar te betwisten. PSI kan volgens mij moeilijk FIA GT, FIA GT3 en Belcar tegelijk aan.
|
||||
|
||||
Klopt. Toch wel een zeker risico om een wagen net voor een etmaalrace weg te doen terwijl je ondertussen de sterktes en zwaktes hebt leren kennen. En niettegenstaande PK aan de leiding staat in het klassement is het seizoen nog niet gewonnen...
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Schumacher en PSI hebben toch niks meer met elkaar te maken?
|
|
||||
|
||||
In het artikel op Pitstop.tv speculeert men over een Ferrari 430 GT3...
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Ben dan wel benieuwd of een Belcar team de Z06 zal overnemen. Ik hoop het in ieder geval, want ik wil graag dat de wagen het Belcarseizoen uitrijdt. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|