![]() |
|
|
||||
|
||||
Dat weekend op de Nurburgring kan leuk worden. Dan is het de 1000km voor het LMES !!!
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() Kan wel als voordeel hebben dat de gehele GP-strecke begaanbaar is voor toeschouwers, nadeel dure kaartjes ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Officiële programma volgens het persbericht van 18/12 vanuit Circuit Zolder:
Kalender/Calendrier Mediagroup Van Dyck Belcar 2004 ! 25 maart/mars training/entraînement (namiddag/après-midi) 1 april/avril training/entraînement (voormiddag/matinée) za 03-zo 04 april /avril Belcar New Race Festival za 24-zo 25 april /avril World Series vr 04-za 05 juni/juillet Spa Euro Race (Spa Francorchamps) 2-3-4 juli/juillet Eiffelrennen (Nürburgring) wo 18 aug/août Avondtraining/Nocturne Belcar 24 Uren van Zolder do 19 aug/août Kwalificaties/Qualifs Belcar 24 Uren van Zolder za 21-zo 22 aug/août Belcar 24 Uren van Zolder za 25-zo 26 sept Racing Festival (Spa Francorchamps) za 16-zo 17 okt/oct Belcar Masters |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Ik betwijfel of er op 4 juli een belcar wedstrijd zal door gaan vermits er op zondag 4 juli een Touring Cup staat op de kalender .
Met sportieve groeten
|
||||
|
||||
Rechtzetting kalender Zolder Touring Cup & Sprinters Zolder
Heet van de naald !!!!! Vandaag kreeg U de kalender van de Zolder Touring Cup en Sprinters Cup Zolder toegestuurd. Maar door een verandering van de Belcarkalender dat niet richting Assen trekt, maar op 4 juli op de Nurburgring aktief is, wordt de wedstrijd ZTC & SCZ van 4 juli verschoven naar 11 juli.
|
|||
|
|||
Hé Nijntje, met deze kalender kunnen we leven hé. 2 keer Duitsland, ziet ge da wa zitten
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Raar dat ze opeens zo nog veranderen van bestemming... Dat de race samenvalt met LMES is natuurlijk wel schitterend! Seizoen begint ook vroeger als ander jaren denk ik. 25 maart al Belcar trainingsdag, dat heb ik nog niet meegemaakt.
|
|
||||
|
||||
hoevroeger het begint hoe beter ik kan nu al amper wachten op het NFR
![]() ![]()
|
||||
|
||||
gij zijt niet de enigste
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() ![]() ![]() PS ik kan ook niet wachten ![]() |
|
||||
|
||||
The rest before is just waiting hé...
|
||||
|
||||
Wie kan me de foto van de BMW M3 E46 bezorgen.
Met het start nr 83 met Frank Meijers en Marc Broekmans. Van het team Meijers motorsport |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
http://www.meijersmotorsport.nl/imag...%20-%20006.jpg
Deze is een stuk beter! Kijk ook maar eens op de site, een heleboel mooie foto's Groet, Bas. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests) | |
|
|