|
|
||||
|
||||
Re: Re: Ben even gaan shoppen, nieuwste aankopen
Quote:
Helaas vrees ik dat het niet mogelijk is om die nog te bestellen ... Huudo, wees eens duidelijk. Dan weet ik tenmisnte of ik moet beginnen sparen, al zal een bank overvallen waarschijnlijk beter zijn |
|
|||
|
|||
Héla Héla
C U |
|
||||
|
||||
Re: Re: Re: Ben even gaan shoppen, nieuwste aankopen
Quote:
'k moet u teleurstellen jongens, 't is er eentje van Fujimi op 1/24ste. |
|
||||
|
||||
Ben even gaan shoppen, nieuwste aankopen
Quote:
Ik zou het niet halen in een leven in de misdaad ... Pascal, ik ben niet meer verdacht bij de eerstvolgende bankoverval |
|
||||
|
||||
Ben net terug van Broux, met onder meer deze :
Weet nog niet of ik de Röhl of Alèn-versie ga maken. Heb een lichte voorkeur voor de tweede. De wagen stelt de winnaar van de Monte Carlo van '83 voor (ik vermoed Röhl). Was eigenlijk oorspronkelijk van plan om de Revell-kit te kopen, die 24 euro en nog wat kostte. Deze bouwdoos kost 32,75 euro, maar er hing een zakje aan met foto-ets deeltjes ter waarde van 10,5 euro en dat was gratis (soort promotie). Dus heb ik toch maar die genomen. Voor de rest nog met een motorfiets en een Italiaanse tank naar huis gekomen.
|
||||
|
||||
Ik heb die van Alèn gemaakt .
|
|
||||
|
||||
Quote:
1983 51ème Rallye Automobile de Monte-Carlo 1 Walter Röhrl / Christian Geistdörfer (Frg) Lancia Rally 037 2 Markku Alén / Ilkka Kivimäki (Fin) Lancia Rally 037 3 Stig Blomqvist / Björn Cederberg (Swe) Audi Quattro A1
|